את ההתחזקות והחיבור של אלירז שדה ליהדות בשנים האחרונות קשה לפספס, גם את הרגישות והחיבור שלו למשפחה שלו ראינו על מסך הטלוויזיה לאחרונה בסדרה התיעודית שצולמה עליהם.
אבל כשמחברים את שניהם ביחד, זה כנראה מוציא ממנו צדדים מיוחדים אפילו יותר. היום הוא הגיע להתראיין אצל אשתו ב -''גלית ואילנית'' יחד עם ליאם גולן, בנה של אילנית, והם נגעו גם בעניין החיבור והקרבה שלו ליהדות, על האנשים שמייצגים אותה וההתבטאויות שלהם בתקופה הזאת, מה שהביא אותו לדמעות.

''השאלה אם אנחנו כיהודים, כל אחד במקום שהוא נמצא, יכולים להבין שזה בסדר שאנחנו שונים וגם לקבל אחד את השני?'' שואלת גלית את אלירז שעונה לה, ''ברור מה זאת אומרת, אנחנו חייבים. זאת היהדות. בסוף כל יהודי הוא קודש הקודשים, גם היהודי הרחוק ביותר'', והוסיף "אני חושב שבאמת עושים יחסי ציבור גרועים לתורה ואז לוקחים איזה כותרת אחת ומשסעים את כולם בשני הצדדים. למי זה עושה טוב?".

אילנית שלא נשארה אדישה לתשובה של בעלה הוסיפה: ''זה מעציב אותך שאלו הכותרות שהיהדות מקבלת? שהאנשים שמייצגים אותה הם אנשים שפחות קרובים ליהדות? אני רואה איזה רב שמטריף לי את הדעת וכמובן מתעצבנת וצועקת ואלירז אומר לי: 'מה שהוא אומר זה שטות' ''.

לאחר השאלה אלירז התרגש והתחיל לדמוע תוך כדי שאילנית צוחקת איתו: ''אם אתה בוכה עכשיו, אני קמה ויוצאת מהאולפן. הוא לא בסדר האיש הזה, הוא יותר גרוע ממני''. ליאם מוסיף ''הנה המבט שלו למעלה'' ואז אילנית סיכמה ברצינות, ''זה כואב לו, זה באמת בצורה הכי אמיתית, כואב לו''.

לפני כשנתיים אלירז וליאם יצאו ביחד לצילומים של הסדרה המוכרת "גולסטאר" לעונה שהתקיימה במרוקו. במהלך אותה תקופה השניים היו צמודים וליאם סיפר שהם מאוד התקרבו: "היה לי ממש נחמד שהוא איתנו, אהבתי את זה מאוד. התרגלתי אליו ממש מהר והרגשתי שהוא תמיד חלק מהחיים שלי, אני לא זוכר את החיים לפניו".

איך התנהלתם שמה ביחד?
אלירז: "זה היה גיל שהוא היה נער מתבגר לקראת גבר, אז היה לו חשוב לתפוס את הפינה שלו בחדר עצמאי, ואני כל הזמן בדקתי אותו שהוא בסדר".

ואיך הסתדרתם עם הנוכחות של אייל גולן בצילומים?
ליאם: "אנשים רואים את זה כמשהו מוזר, אבל אני גדלתי לתוך זה. אלירז ואבא חברים וזה היה נראה לי נורמלי לגמרי. אם כל מה שחשבו, הכימיה ביניהם הייתה בסדר גמור".

ליאם, ואיך אתה עם המצלמות סביבך מאז ומתמיד?
"עד לפני שנתיים ממש ניסיתי להתחמק מזה, אבל הבנתי שאין איך לברוח ונכנסתי לזה יותר, הבנתי איך לעשות טלוויזיה. אז עכשיו אני טועם מכל העולמות".