ג'אנה חן כבשה את לב השופטים במאסטר שף בזכות המנות המגרות שלה, שמושפעות בין היתר מהמטבח הגיאורגי ממנו היא מגיעה. היא נחשבת לאחת מהמתמודדות המבטיחות ביותר בעונה הנוכחית, אבל כעת מסתבר שהיא ממש לא זנחה את העבודה היומיומית שלה בתור אחות בבית החולים הדסה בירושלים.

ביום שישי האחרון התארחה ג'אנה בתכנית "גלית ואילנית" וסיפרה על הפרויקט המיוחד שהקימה בבית החולים. ג'אנה יזמה סדנת בישול בשם "סופר שף" המיועדת לילדים חולי סכרת, במסגרתה היא מלמדת את הילדים כיצד לבשל מאכלים מפנקים שיותאמו לתזונה המיוחדת עליה הם מקפידים. "היה לי חשוב שהילדים יבשלו יחד עם ההורים שלהם", היא סיפרה על הפרויקט. "זה פשוט היה מדהים, ילדים עם סכרת יכלו לאכול עוגת שוקולד. מזמן לא התרגשתי ככה".

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לעמוד הפייסבוק הרשמי של "מאסטר שף"

עוד סיפרה ג'אנה על חויית ההשתפות בתכנית. "זה מרגיש כאילו אני מסתכלת על מישהי אחרת. אני מקבלת המון אהבה, כל הדסה הפכה להיות משפחה אחת שלמה בימים שני ורביעי. כולם רואים את זה, גם ילדים בגילאים מאוד קטנים להפתעתי".

מה הסיכון הגדול שלקחה ג'אנה? (צילום: מתוך "מאסטר שף 8", שידורי קשת)
דואגת לילדים החולים. ג'אנה חן | צילום: מתוך "מאסטר שף 8", שידורי קשת

ג'אנה בטוחה בעצמה ובמנות שלה, ולא מתביישת להראות את זה. אם נשפוט לפי מבחן הטעימה של ניב גלבוע, בו היא קיבלה לא פחות משלושה מזלגות זהב, יש לה בהחלט סיבה טובה לכך.