בשבת (מחר, אחרי החדשות קשת 12), "רוקדים עם כוכבים" תיכנס אל המאני טיים של התחרות כאשר ארבעת הזוגות האחרונים ינסו לשרוף את רחבת הריקודים בשלב חצי הגמר. רגע לפני, השופט אלי מזרחי הגיע ל"גלית ואילנית" וסיפר על דרכו המקצועית כרקדן ואיזה סגנון של ריקוד הוא זה שיגרום לו לשלוף את המטקה עם הספרה 10.

"אני מחכה לאקס פקטור- תן לי משהו שהוא לא צעדים וכוריאוגרפיה. המשהו הזה צריך להכיל רגש", סיפר השופט הקשוח והוסיף בנוגע לשוני שעבר באופן שבו הוא שופט את ביצועי הכוכבים על רחבת הריקודים. "התבגרתי והתעדנתי. העבודה היא אותה עבודה, ההפקה היא בעולם אחר. הריקודים הם קשים ונוספו אלמנטים שלא היו אז. יש הרבה שואו וזה מאוד קשה. הרקדנים עוברים מהפכים, יעל חזרה להיות כמו לפני 20 שנה בשתי התוכניות האחרונות. היא יודעת להביא את האבק כוכבים מתי שצריך".

בהמשך, שיתף מזרחי בתחילת דרכו כרקדן, וכיצד זה משתלב עם אופי הניהול של הסטודיו לריקוד שלו. "התחלתי בשנות ה-80, זרקו עליי דברים וזה לא היה פשוט בכלל", סיפר בכאב והוסיף. "הפאשן שלי לריקוד היה עצום ושבר מחסומים. הרגשתי שזה כל כך חזק ולא עניין אותי כלום. גם היום אני עדיין רץ למדרגות בסטודיו ומרגיש במן שליחות כזאת. אין סיכוי שאדם ייכנס אליי לסטודיו ולא ידע לרקוד".

יתרה מכך, אלי סיפר על ההיכרות עם אשתו, שגם היא הגיעה דרך עולם הריקוד. " אני ואשתי הכרנו בריקודים. התחלנו להצטוות כזוג בתחרויות כשזה לא היה כזה מפותח בארץ. כשראינו שיש בינינו קשר חזק ורואים את העתיד באותה דרך כי קשה לנהל חיים כרקדן מתחרה, החלטנו למסד את זה וללכת ביחד".

בסיום, השופט הוותיק שלפני התוכנית קיבל גם את התעודה הרשמית שמקנה לו את התואר "שופט ריקודים", סיפר על הדינמיקה עם חברתו לפאנל השיפוט, אנה ארונוב, שכזכור הוא היה זה ששפט אותה כשהיא השתתפה בתחרות על תקן רקדנית. "היא התפתחה, גדלה, וזכתה במה שהיא היום בזכות ולא בחסד ועבודה קשה. זה היה טבעי שהיא תגיע לאן שתגיע. יש לנו חילוקי דעות וזה בסדר - אבל אני מכבד אותה".