את כתבת הצרכנות והכלכלה של ערוץ 12, מעיין פרתי, אנחנו רואים על המסך מדי יום, כשהיא מביאה תחקירים חשובים על כל מה שאנחנו צריכים לדעת כשאנחנו יוצאים לקניות. כבר שבועיים שפרתי זוכה בחיקוי מדויק באחת התוכניות הכי מצחיקות על המסך – ארץ נהדרת. היום (שישי, 15:00, בקשת 12) בשיחה עם גלית ואילנית היא מגיבה לחיקוי ומספרת על הדרך שעשתה עד התפקיד, על הדיווחים שגורמים לה להתרגש ועל בן הזוג שהכירה מאחורי הקלעים.

"בפעם הראשונה רצה שמועה שאקבל חיקוי", מספרת כתבת הצרכנות, "אמרתי 'טוב זו שמועה, עדיף שאני אפילו לא אספר לבן הזוג שלי, כי אם זה לא יקרה אני אצא ממש פתטית'. הוא יגיד לי 'מה את עפה על עצמך?' ואז החלטתי שאני שומרת על זה בסוד ואני אצפה בארץ נהדרת ונראה לאן זה יקח אותי".

אחרי שפרתי צפתה בחיקוי שלה בפעם הראשונה היא בהחלט לא האמינה שקיבלה כזו הכרה, מאוד התרגשה ובכלל הופתעה שזה קורה בפעם השנייה. "זה מאוד ריגש אותי בשבוע שעבר, ופתאום כשראיתי שעושים את זה שוב אמרתי 'רגע מה קורה כאן? איך אני מספרת למשפחה שלי שזה קורה שוב?'".

הדרך של פרתי לתפקיד כתבת הצרכנות והכלכלה של חדשות 12 לא הייתה קלה ובטח שלא קצרה. היא עברה לא מעט ראיונות ועדיין לא התייאשה בדרך. "אני חושבת שאני האישה בתקשורת שעשתה הכי הרבה ראיונות עבודה שאי פעם מישהו עשה", היא סיפרה, "רק בחברת החדשות ניסיתי שלוש פעמים להתקבל וקיבלתי לא".

גם אחרי שפרתי הגיעה לתפקיד אותו רצתה, היא מתמודדת עם לא מעט קשיים במהלך העבודה. "הרבה פעמים אני מסיימת דיווח בסופר ואז אני מתקשרת לעורך שלי ובוכה", היא הודתה בכנות, "אני חושבת שבסוף יש משהו במקצוע שלנו שהוא בעיקר שליחות, אני גם מביאה משהו אחר ומקבלת המון תגובות שמחזקות אותי".

חוץ מהאהבה המקצועית שהיא רכשה, העבודה הביאה לה גם את אהבתה האמיתית – מיכאל בן זוגה. מאחורי הקלעים נרקמה לה מערכת יחסים שמחזיקה עד היום. "היינו תחקירנים אצל שש עם עודד בן עמי והתחיל שם איזשהו רומן", סיפרה כתבת חדשות 12, "אנחנו חשבנו במשך שנה שאנחנו מסתירים מכולם, עד שיום אחד מישהו שאל את מיכאל 'תגיד אתה בזוגיות?', ועודד אמר 'מה אתה נורמלי? הוא ומעיין יוצאים, הם פשוט חושבים שהם מסתירים את זה".