מעבר לשעות המרובות בסטודיו בהן מתאמנים הזוגות ב"רוקדים עם כוכבים", עומדים שני אנשים שאחראים על חלק לא פחות חשוב בכל הופעה, ואנחנו כמובן מדברים על התלבושות. מעצבת האופנה ריקי דלאל והסטייליסט איתי בצלאלי התארחו היום אצל "גלית ואילנית" (קשת 12) וסיפרו על העבודה האינטנסיבית שמתרחשת מאחורי הקלעים בחדר ההלבשה.

הם יושבים בישיבות קריאייטיב עם צוות ההפקה של התוכנית, ולאחר שמקבלים הנחיות לגבי סגנון הריקוד של כל זוג, מתחילה העבודה הקשה. "ריקי עם הידיים והראש שלה מעצבת להן את השמלות. מדובר בשמלות שבונים על בגד גוף, צריך שיהיה להן נוח", אמר בצלאלי.

סנדי בר ורפאל פליישמן - רומבה (צילום: רוקדים עם כוכבים, קשת12)
בוחרת את הבדים בעצמה. סנדי בר | צילום: רוקדים עם כוכבים, קשת12

איך מוצאים את השילוב בין ריקוד לטיני לאופנה?
"זה לא פשוט בכלל. אני במרתון מטורף כי העבודה משבוע לשבוע. ואם השמלה לא לטעמן אז צריך לשנות מיד מעכשיו לעכשיו. לפעמים זה לא יוצא טוב בצילום", הודתה דלאל.

"אנחנו לא נשחיר פה אף אחד. אבל אנחנו צריכים להקשיב להם, בסופו של דבר הם עולים לבמה והם צריכים להרגיש נוח ויפים. צריך לשלב בין פאשן לבין בגדי ריקוד. זה המון תחומים שצריכים להתחבר ביחד. אין לי שום אינטרס שמישהו ילבש משהו שהוא לא מרגיש איתו בנוח במיליון אחוז. גם אם 20 דקות לפני הצילומים ריקי צריכה לתפור משהו חדש. זה משהו שקורה", הוסיף הסטייליסט.

איזו תלבושת מסמלת ישראליות בעיניכם?
"התלבושות של אוראל צברי וליטל הכי מסמלים ישראליות. אי אפשר לראות את זה ב"רוקדים עם כוכבים" בחו"ל. השיר הוא תימני וזה מזכיר חינה. התרגום של ריקי בין הבגד לריקוד זה פשוט מרהיב. כשראיתי את זה התמלאתי בגאווה".

אוראל צברי וליטל לכטמן כהן – סמבה וריקוד תימני (צילום: רוקדים עם כוכבים, קשת12)
לא תראו דבר כזה בחו"ל. אוראל צברי | צילום: רוקדים עם כוכבים, קשת12

"סנדי בר הולכת לבחור איתנו בדים, היא נותנת את ידה בהכל ושולחת לנו רפרנסים. אם זה עוזר לה והיא נהנית מזה, זה גם מקל עלינו. יש לה את הסגנון שלה ואנחנו הולכים איתה. ולא רק עם סנדי, זה תקף לכל הבנות. העונה הזאת ראינו שמלות שהן ממש לא של ריקודים סלוניים קלאסיים שהיינו רגילים לראות כל השנים. הפעם הלכנו על קו אחר לגמרי", אמרה המעצבת. "כשאני רואה את התוכנית בחו"ל אני נחרד מהשמלות כי זה באמת מכוער", הוסיף.

מה הסגנון הכי סקסי שהבאתם?
"עדן פינס", ענו בפה אחד. "האישה הזאת, כבר אין לי מה להגיד עליה", אמר איתי. "את השמלה הזאת עשינו ברגע האחרון כי היא הייתה צריכה להחליף ריקוד, אז גם את השמלה צריך להחליף. היו לנו שש שעות להכין את הלוק שלה. זה הרבה זמן ומאמץ, אם את עושה את זה באהבה אז זה בא בקלות", היא שיתפה. "המילה אהבה היא כל כך נכונה פה כי אי אפשר לעשות אומנות ברמה כזאת אם אין לך אהבה למקצוע הזה ולבן אדם שעומד מולך. אתה חייב להכניס את הלב שלך כדי שזה יצא וואו", חיזק.

עדן פינס ואוראל כלאף – ואלס  (צילום: רוקדים עם כוכבים, קשת12)
"הכנו את השמלה הזאת ברגע האחרון". בצלאלי | צילום: רוקדים עם כוכבים, קשת12

"יש לוק אחד שבגללו אני סטייליסט וזה השמלה מהסרט ריקוד מושחת שראיתי כשהייתי ילד. השמלה פשוטה מאוד אבל היא כל כך מדויקת ובר כזאת מדהימה. הלוק עם הגינ'ס של לירן דנינו גם היה מורכב כי ניסינו להכניס פאשן. ריקי לקחה ג'ינסים וחיברה אותם בלייקרות וניצנצה אותם. בנות התקשרו אלי בגלל הבגד הזה. זאת הייתה המטרה שאלו לא יהיו רק בגדי ריקוד".