סיון רהב מאיר התארחה היום (שישי) אצל גלית ואילנית והתייחסה להפגנות מול בית ראש הממשלה. "זו חבורה של אנרכיסטים. אני נורא בעד הפגנות, אבל לראות קהל צפוף שכאילו שומר על הכללים זה לא הגיוני. תפגינו בפייסבוק. הרי אסור להתקהל ופתאום בבלפור יש 3,000 מפגינים וברוממה 1,000. מה נסגר? אנחנו לא ננצח את הקורונה אם לא נבין את זה".

בימים כתיקונם, הייתה אמורה להיות רהב מאיר עכשיו בסיבוב הרצאות בסן פרנסיסקו, אך הקורונה שינתה את התמונה. "המציאות נתנה לי כאפה וכולנו צריכים ללמוד להתמודד עם המציאות החדשה הזו. לקטר לא יעזור, אני יכולה להמשיך לבכות ולספר על התוכניות שהיו לי להמשיך באמריקה אבל אני שמחה להיות פה".

בתחילת המגפה, דיווחה רהב מאיר מהקהילות החרדיות בארה"ב. כשגלית גוטמן טענה שלדעתה זה מה ששינה את התפיסה של החרדים בארץ לגבי המגפה, ענתה רהב מאיר: "אני חושבצ שזה שהראיתי פרצופים קטנים של אנשים שנפטרו שהיו מתפרסמים אז בכל סופ"ש עזרו. אתה אנשים מהקהילה שלך ומי שזה הבית שלו מבין שקורונה זה לא קשקוש. מי שלא מבין שזה הזמן להימלט. הקורונה קיימת, זה לא שפעת, אנחנו צריכים לשמור על הכללים. אין קונספירציות, זו לא המצאה לא של ביבי ולא של ביל גייטס".

והאם יש סיכוי שנראה אותה בקרוב בפוליטיקה? "כרגע זה לא נראה לי נכון", ענתה כשנשאלה על האפשרות. "אני חושבת שאפשר לעשות ולהשפיע בעוד מקומות. אני מרגישה משפיעה במה שאני עושה כיום".

"כשהיו בחירות פעם השלישית, זה כבר דגדג לי. אתה אומר 'די, אתם לא יכולים לעשות את זה יותר טוב?', יש משהו שקורץ אבל זה לא פרקטי, משהו בשיח קשה ויכול להיות שאני אהיה בדיחת הכנסת".