רפרטואר תפקידי המשחק של מלי לוי לא ייבש אף שחקן ישראלי שנולד על הבמה. היום היא כבר נחשבת לאחת השחקניות המוערכות בארץ, אבל לא תמיד זה היה ככה. לוי הגיעה אתמול (שישי) לאולפן של גלית ואילנית לספר איך הצליחה להגשים את החלום למרות כל התגיות שניסו להדביק עליה, ועל התפקיד המאתגר בסדרת המתח תיק נעדר (הערב אחרי החדשות, קשת 12).

"הסדרה עוסקת בשתי עלילות על פי ספריו של דרור משעני, האחת על תיק רצח והשניה על ילד שנעדר", סיפרה השחקנית. "אני משחקת את לירז אחות של צחי גראד שמטפלת באחיינים שלה. זאת סדרת מתח בלשית מותחת מאוד ואני לא יכולה לספר מעבר לזה".

זה היה החלום? תמיד אמרת שלא לוקחים אותך ברצינות בגלל איך שאת נראית.
"זה לא היה פשוט, עשיתי דרך מדהימה ולמדתי המון על עצמי ועל הבחירות שלי, על העוצמתיות שכשאתה יודע משהו אתה יודע ולא משנה מה אחרים יגידו לך. זה משהו שהאמנתי וידעתי שאני יכולה מאז שאני זוכרת את עצמי. הכירו אותי כדוגמנית אז הייתה איזו תווית שהקשתה עליי לעבוד צד, אבל הצלחתי. אמרו לי הרבה לא, הייתי דוגמנית מפורסמת שנשואה לכדורגלן ושרה 'שמיים כחולים', אז למה שיתנו לי?".

למרות שהייתה מפורסמת כבר אז, היא שמה את האגו בצד ולא נתנה לכל ה'לא' שקיבלה להוריד לה את הביטחון. "לכולנו יש את הצורך שירצו אותנו ויגידו לנו לבוא, אבל יש דברים שאתה פשוט יודע, וכשאני יודעת אי אפשר להתווכח איתי. כל הקריירה שלי בנויה מתפקידים שלא חשבו שאני יכולה לעשות. דברים שלא היו הטייפקאסט שלי, אני רוצה שכל התפקידים שלי יהיו רחוקים ממני".

View this post on Instagram

A post shared by malilevi (@malilevi) on

ללוי, כמו למנחות גלית ואילנית, יש בת בשנות העשרה שרק מחכה להיכנס לתחום כמו אמא. בעוד השלוש הסכימו שאף אחת לא רוצה שהילדים שלה יכנסו לתחום הזה, השחקנית מצליחה להבין את הכמיהה של הבנות. "הן רוצות להיות כמונו, שיהיה לנו בהצלחה".

אילנית, שבתה אלין כבר כוכבת טיקטוק בפני עצמה, סיפרה על הוויכוחים שלהן בנושא. "יש דברים שאני מסכימה ויש דברים שאני הודפת ומקבלת ריקושטים. היא בודקת לי את הטלפון לראות שלא דיברו עליה ולא סיפרתי לה". השחקנית הסכימה עם המנחה אבל נוקטת בגישה קצת שונה. "יש הרבה דברים שאני לא מספרת כדי לא לקבל את הריקושטים האלה", הודתה לוי, "זה קשה, אבל אני מבינה ויודעת שזה לא ממש יעזור לי. לילדה יש כישרון ענק, פשוט חשוב לי לשמור עליה כמה שיותר ושהיא תצא כשיהיו לה את הכלים. כשהיא תדע לשחק כמו שצריך אני מאמינה שזה יצא החוצה".