מתקרבים לנקודת רתיחה: אחרי פגרה כפויה בשל המציאות הפוליטית, "חתונה ממבט ראשון" צפויה לחזור (בלי נדר, כמו שהבטיחו המומחים) בשבת הקרובה. אבל אסור להקל ראש גם בדרמה שעוברת על הזוגות - ובעיקר אצל מור ושניר. בפעם האחרונה שפגשנו אותם זה נראה היה שמור עשתה כל שביכולתה כדי לנסות ולהתקרב, אבל שניר פשוט לא בקטע - או לא מספיק בקטע.

מי שכבר חוו את הדינמיקה הלא פשוטה שנוצרת בזוגיות לעיניי המצלמות הן בוגרו התוכנית מעין דורי ועדי אליהו. השתיים הגיעו ל"גלית ואילנית" והתייחסו לפערים שבין מור לשניר. "אני חושבת שלא לשים את זה על השולחן זה לתקוע לעצמך מקל בגלגלים", אמרה מעיין בנוגע להחלטה של שניר שלא לשתף את מור בתחושותיו. "אין אנרגיה שיכולה להיכנס כשהפיל הזה חונק את החדר. צריך לדבר על זה ולשים את הפוקוס על מה שאתה באמת רוצה לשים. אתה באמת רוצה לתת לזה צ'אנס - אז תניח את לזה ותיתן צ'אנס".

נראה כי שניר מרגיש לחץ ודחוק בפינה, ועדי אליהו יכולה להבין למה הוא מתכוון: "כשמדברים על זה, הופכים את זה ל'ביג אישיו'". לעומתה, מעיין טענה כי "גם כשזה לא דובר זה היה 'ביג אישיו', הבן אדם לא הפסיק להסתובב עם רגשות אשם. צריך לנסות לדבר ולתקשר".