כולנו מכירים את הזמרת דפנה דקל, בעיקר בזכות השיר "זה רק ספורט", ואפילו זוכרים את ההערצה האובססיבית שהייתה כלפיה בשנות ה-90. אבל לזה לא ציפינו: כבר חמש שנים שהזמרת והשחקנית מקבלת מתנות ממעריץ אלמוני, שהתחילו להגיע בימי הולדת, והיום כבר מגיעות גם בפרמיירות ובאירועים נוספים. 

"אלו מתנות מאוד גדולות ומרהיבות", סיפרה דקל בראיון לגלית גוטמן ואילנית לוי-שדה. "עם זרי הפרחים מגיעות מתנות מאוד יקרות, עוגות ובלונים. אין לי מושג ממי, זה קורה כבר 4-5 שנים. מצד אחד זה מחמיא וכיף, כי המתנות ממש מושקעות".

לא מפחיד אותך?
"לא מפחיד אותי בכלל. הדבר היחיד שמטריד אותי כל הזמן זה אם לבן אדם יש את האמצעים לעשות את זה או האם זה מישהו שחוסך בשביל זה. אם זה בן אדם שיש לו אמצעים והוא נהנה מזה, אז גם אני נהנית מזה".

האם לדפנה דקל יש מעריץ סודי? (צילום: מתוך "גלית ואילנית", קשת12)
לא מפחדת ממעריצים. דפנה דקל | צילום: מתוך "גלית ואילנית", קשת12

גם בתחילת דרכה של הזמרת, היו מעריצות מטורפות. בכתבה שעשה אז גבי גזית, אפשר היה לראות את הפריטים ששמרו המעריצות של דקל: שיערה, 2 בקבוקים מהם היא שתתה, קשית, אדמה מהבית של דקל ובזוקה שהשכנים שלה נתנו למעריצה. "עניין ההערצה לא זר לי", סיפרה דקל. "עם חלקן אני בקשר עד היום. הן בנות 30 ומעלה, יש להן גם את הטלפון האישי שלי. מרגש אותי לחשוב על הדרך שהן עשו ושאני הייתי חלק מהדרך הזאת, למרות שזה היה קיצוני כל כך".

זה הפחיד אותך?
"זה לא הפחיד אותי, זה הדאיג אותי. אז הייתי בקשר עם ההורים שלהם. היום כולם מסודרים בחיים, כולם מצליחים".