צוקית אשכולי התארחה היום (שישי) ב"גלית ואילנית" וסיפרה בגילוי לב על מעשה ההתחזות, אליו נפלה קורבן.  "הפתיעו אותי. עלו הרבה מאוד שאלות בדרך, אבל אני בן אדם שנוטה להאמין לאנשים ובאמת לא חשבתי שזה יקרה", סיפרה צוקית על מקרה ההתחזות, שיובא במלואו ב"המתחזים" (יום ראשון, אחרי החדשות בקשת 12).

"את לא מאמינה שמישהו יעשה לך את זה, את לא אומרת 'יבוא אלי מתחזה'. את לא מסתכלת ולא רואה שזה קורה בהרבה מקומות. הייתי גם הרבה יותר חשופה בגלל הרשתות החברתיות, עם כל הדברים הטובים, יש משהו מסוכן באינסטגרם ופייסבוק. עברתי מסע באמת לא קל".

איך הצלחת לאסוף את עצמך בחזרה ולהאמין באהבה שוב?
"הרבה משפחה, הרבה חברים והרבה אנשים סביבי שאמרו 'גם לי זה יכול לקרות'. מאוד קל להגיד 'היא תמימה', אבל כל מי שמכיר אותי יודע שיש לי אינטונציות טובות לאנשים ושאני לא פראיירית במובן הזה, אבל זה עדיין קרה לי".

האשמת את עצמך בהתחלה?
"כן, אבל בסביבה שלי לא נתנו לי. הם אמרו לי 'נתת הזדמנות, פתחת את הלב, אמרת לכל המדינה שאת רוצה אהבה ומישהו ניצל את זה'".

יש אמון אחרי זה בבני אדם?
"משהו באמון מאוד נשבר, צריך לאסוף את השברים לאט לאט".

כיום, אשכולי נמצאת במערכת יחסים. "אני בזוגיות טובה. לקח לי הרבה זמן, חיכיתי בסבלנות וזה היה ברור לי שאני פתוחה לזה וזה יקרה. סיפור ההתחזות קצת עיכב את זה".

לסיום, צוקית בחרה לעביר מסר לאנשים לצופות שאולי חוות משהו דומה או שיש להן חשש כזה. "קודם כל לשתף תמיד, את המשפחה ואת החברים. מי שזה קורה לו הכי חשוב זה לא להתבייש. לי היה קשה מאוד לחשוף את הסיפור הזה, זה דרש אומץ".