למרות שרק לפני פחות מחודש אילנית לוי ילדה את בתה השלישית, היא לא ויתרה על המפגש הקבוע שלה בשישי עם גלית גוטמן (היום, קשת 12). בין חיתול לחיתול, היא מצאה זמן לספר לקולגה הצמודה שלה על הלידה והחיים החדשים כאמא לשלושה: "אומרים שכל ילד מביא עוד לב איתו. יש לי לב נוסף".

אז איך זה לגדל תינוקת שהבן הבכור תכף מתגייס לצבא? "זה מאוד מוזר עדיין", מספרת לוי, "מצד אחד בחמש בבוקר נכנסים לפה ילדים בני 18 לפני גיוס, שהרגע חזרו מבילוי והתהפכו להם השעות. בזמן שאני ואלירז בחדר השני קמים להאכיל ילדה. אני מרגישה אמא משני כיוונים". הם בחרו את השם אריה לתינוקת החדשה שלהם בהשראת הסדרה הכי מדוברת בעולם "ראיתי משחקי הכס והתאהבתי בדמות של אריה. כשידענו שיש בת אמרתי לאלירז על השם הזה והוא לקח את זה למקום היהודי דווקא".

בשיחה השתתף גם אשר לוי, אחיה של אילנית שיתחרה לצידה ב"המטבח המנצח VIP" (ראשון, אחרי החדשות, קשת 12) מול של הזמר דודו אהרון ובת זוגו נטלי, המגישה קורין גדעון ואמה ורדה, השחקנית אורלי זילברשץ ובנה המוזיקאי אלישע בנאי וח"כ לשעבר איתן כבל ואחותו חגית.

"אנחנו הולכים להפתיע העונה ב"המטבח המנצח" ולא להכין אוכל טריוויאלי. אנחנו מבשלים הרבה סגנונות כי טיילתי הרבה בעולם ושאבתי השראה מכל מיני מקומות. כשאתה יוצר תפריט שלם לתכנית כזאת זה צריך לדבר באותה שפה, משהו שהחך הישראלי יאהב. בכל מקום שבו אני מטייל אני נכנס למטבח ושואל איך מכינים את האוכל". אחרי בילד אפ כזה, כנראה שגרבר לא הולך להיות חלק מהתפריט.