ניקי גולדשטיין הוא ללא ספק אחת ההפתעות הגדולות של העונה ב"הכוכב הבא לאירוויזיון 2020". הקומיקאי הגיע למבחן המסך ועם קול גדול והמון נשמה, הרים את המסך בקלילות.

רגע לפני שהוא מגיע לאודישן הגורלי (מוצ"ש ב-21:15 בקשת 12), התארח גולדשטיין אצל גלית ואילנית, וסיפר על ההחלטה להגיע לתכנית. "כשחשבתי על הרעיון בלי להגיד לאף אחד אמרתי לעצמי שכולם יהיו נגדי. אנשים יגידו 'אתה השתגעת? מה אתה הולך לדבר כזה? אתה יכול להנחות תכנית כזו, למה שתלך להתחרות בה?'. לא עניין אותי שום דבר. ידעתי שכיום, בגיל 42 וכשאני שר הכי טוב ששרתי אי פעם ושאני נראה הכי טוב שנראיתי בעשור האחרון - זה הזמן".

שירלי בת זוגך לא אמרה לך לא לעשות את זה?
"שירלי מכירה את הלב שלי, היא פחדה שלא אתאכזב. היא אמרה לי 'מאמי, אני יודעת שאתה זמר מדהים ואין ראוי ממך, אבל אני מפחדת עליך. אלה אנשים צעירים ואתה מכיר את החומר היום'. באתי לשם עם המון מודעות. אני כל כך רוצה להיכנס לדבר הזה כי אני כל כך נהנה לעבוד על זה".

היית כבר בשתי קדמי אירוויזיון, אכזבה פעם שלישית זה קשה.
"אף פעם לא התאכזבתי. שהבן אדם הוא אופטימי, טוב לו עם עצמו והוא מפרגן לסביבה, אין לו על מה להיות ממורמר. המכות האלו לא כאלה חזקות. אני נכנסתי לזה עם מודעות גדולה ואני לא יודע לאן אני אגיע".

אתה חי את האירוויזיון שנים, יש משהו בכל ההוויה של הדבר הזה שנובע מתוכך.
"יש פריקים של האירוויזיון שיודעים את כל הניקוד של כל השנים, אני לא מאלה. כשדורון (מדלי) התחיל לכתוב, התחלתי לטוס איתו. כשאת טסה ורואה את הארנה הזו, את מאחורי הקלעים והמקצועיות זה מדהים. זו הבמה הכי גדולה לזמר או לכל אחד לעמוד ולהופיע. אני מאוד פטריוט, תמיד חלמתי שיהיה לידי שלט של ישראל ולהגיד 'ערב טוב' בעברית".

אתה משגע את המשלחות כשאתה איתם מאחורי הקלעים?
"באירוויזיון של נדב גדג' בוינה לא היה לי כרטיס לאולם, מי שהיה עם תג למאחורי הקלעים לא יכל להיכנס לאולם. היה לי ז'קט, שמתי אוזניה של פלאפון ואמרתי לכולם שאני מהאבטחה הישראלית. ככה הגעתי לשורה הראשונה וראיתי עם ראש ממשלת אוסטריה את המופע. כולם חשבו שאני מהשב"כ".

איך הילדים מקבלים את הבחירה שלך?
"ניסיתי לא לעשות מזה עניין בבית. גיא אמר לי 'אבא אם תפסיד?', אמרתי לו אם אני אפסיד בשלב מסוים זה בסדר. הדבר הכי חשוב זה ליהנות. כיף לי לבוא ולעשות חזרות כזמר".

אחרי חוויה כזו, יכול להיות שתמשיך בקריירה מוזיקלית גם אם לא תזכה?
"לשבת ולעבוד על חומרים בחברת תקליטים לא נראה לי, כי זה לא מעניין אותי. אבל לבוא ולהתארח כפרפורמר יכול להיות. מירי מסיקה ראתה את האודישן ואמרה לי 'בוא תתארח אצלי בהופעה'. זה דברים שאליהם פיללתי, זאת האהבה שלי".

מה יהיה עם אמדורסקי? תצליח להגיע ללב שלו?
"אסף הוא חמוד מאוד. יש לו סטייל ואני מקווה להגיע ללב שלו. הוא עושה את עבודתו נאמנה".

בסיום הראיון נכנס לאולם צדי צרפתי, השופט האגדי של "כוכב נולד", שצפה בביצוע באולפן והחמיא לגולדשטיין. "הוא באמת זמר", אמר צרפתי, "העניין הוא שבמקום הזה צריך עוד משהו, ואת העוד משהו אין אפשר להסביר, זה משהו מיוחד שכובש מעבר. אצלו זה באמת זה, זה משהו מולד. הדבר הזה שלו הוא מושלם. הוא זמר אדיר".