עברו כמעט שבועיים מאז שמדינה שלמה חיכתה להחלטה הגורלית של בת אל ויוגב ב"חתונה ממבט ראשון". לא הרבה הופתעו כשהשניים החליטו להישאר יחד. דווקא גלית גוטמן היא זו שחשבה שזוג היו צריכים להיפרד, ובאמת כך היה. השניים הודיע על הפרידה המפתיעה שקרתה אחרי המצלמות עזבו אותם לבד, ומיד אחר כך התבשרנו שבת אל מצאה זוגיות חדשה. היא ובן זוגה החדש, אסף חנגרי, הגיעו לראיון זוגי ומתוק במיוחד אצל גלית ואילנית.

"אני חושבת שהיו כבר כמה דברים במהלך הצילומים" מספרת בת אל על ההחלטה שלה ושל יוגב להיפרד. "התאהבתי בתחושה. אני יכולה להגיד לך שזה ה'היי' הזה, האופוריה. במיוחד כשאתה מכיר בן אדם בפעם הראשונה יש לך פרפרים, ואז שאת שניה עוצרת את הכל ומנסה לראות, ויש זמן לחשוב, אז יש דברים שאתה פתאום קולט בפרופורציה אחרת. אני יכולה להגיד לך שהדרך הסתכלות שלנו על הדברים היא מאוד שונה".

בת אל מספרת על השוני הגדול בניהם, "אני בן אדם שאוהב לטייל בעולם, אבל אני רוצה לעשות את זה עם בן הזוג שלי. אבל אני בן אדם מאוד משפחתי, זה יכול להיות במושב, בקיבוץ, בעיר. כל המעטפת של המשפחה מאוד חשובה לי, זה חסר לי כי אני המון שנים בארה"ב. אבל גם אי אפשר ללכת לקיצוניות של זה".

תוך כדי שהתוכנית שודרה את כבר התאהבת.
"כן, זה היה מאוד מוזר לחוות את זה מהצד, אבל הבן אדם שבחיים שלי מדהים".
באיזה שלב את מספרת לו שהתחתנת בתוכנית וזה עוד מעט ישודר?
"בהתחלה הוא לא הבין את סדר הגודל. אבל רק כשהוא הגיע לכאן, הוא הבין את העוצמה של זה".

אסף חנגרי שהצטרף לריאיון, ענה על השאלה אם נבהל כשהגיעו לארץ: "הייתי דיי בהלם מהפופולאריות של התוכנית, לא ידעתי שזה יגיע לרמות האלה". "אנחנו הולכים לאכול חומוס והוא לא הבין למה יש מסביבי צלמים" הוסיפה בת אל.

עקבת אחרי זה?
אסף: "לא יצא לי לראות את התוכנית, אולי אעשה איזה סשן לילה אחד".
אתה רואה את האישה שלך בידיים של גבר אחר.
בת אל: "זה היה לא פשוט, אבל אני חושבת שזה מבחן טוב לזוגיות. הוא השלים עם זה, הוא יודע את טיב הקשר בינינו והוא יודע שזה משהו שהיה בעבר ונגמר. אני חושבת שאנחנו ברוח מאוד טובה בעניין הזה".
שניכם גרים בחו"ל, אתם מתכוונים לחזור לפה?
בת אל: "הפעם קנינו כרטיס בכיוון אחד, יש לי פרויקט שאני עושה כאן וגם לו. אנחנו מאוד אוהבים את ישראל. אני חושבת שהוא היה יותר בעד ארה"ב, ואני קצת עודדתי אותו לחזור לישראל. אני חושבת שזה הזמן שלנו".