רגע לפני שהיא לוקחת חלק במקצה ה-VIP של "נינג'ה ישראל" (מוצ"ש אחרי החדשות בקשת 12), סלע שרלין, מלכת היופי של ישראל לשנת 2019, התארחה אצל גלית ואילנית וסיפרה על האימונים לקראת המסלול. השנה, בניגוד לשתי העונות הקודמות, מתמודדי ה-VIP יעשו מסלול רגיל, ללא הנחות סלבס כשהמנצח או המנצחת במקצה יזכו בכרטיס לחצי הגמר.

שרלין סיפרה על האימונים בזמן הקורונה. "זה קצת קשה, זה מלא אלתורים בגני שעשועים, בבית ואצל מתן בלו. עבדנו קשה והתאמנו המון. זו הייתה חוויה מטורפת ואני מתרגשת".                                    

שרלין, שקיבלה הזמנה אישית מפרשן "נינג'ה ישראל", ניב רסקין נתנה לו קרדיט על ההגעה שלה למסלול. "זה בזכותו. דיברנו על זה בתוכנית הבוקר. אני מאוד אוהבת את עולם הספורט. אני באה מהתחום של טריאתלון וריצה שזה לא קשור לנינג'ה בשום צורה אבל אמרתי 'יאללה, חייבים לנסות'. נינג'ה זו התגברות על פחדים, יש לי קצת פחד גבהים ואמרתי שאם אי פעם אני אתגבר עליו זה יהיה בנינג'ה".

איך יש לך פחד גבהים ועשית קורס טייס?
"במטוס הרבה פחות מרגישים את זה, אבל אני נמנעת מבנג'י וכל מיני אומגות"

היו לך התלבטויות?
"היו התלבטויות, כי מצפים הרבה מאנשים שמגיעים מתחום הספורט אבל זה מסלול רציני. אנשים לא מבינים שזה תחום אחר לגמרי. זה כוח של פלג גוף עליון ואני לא מגיעה מהעולם זה. הייתה הרבה עבודה קשה לבד כדי להתחזק ולא היה הרבה זמן".

שרלין התייחסה גם לחיבור בין עולם הטיס לדוגמנות, שנראה לאנשים מוזר. "אני חושבת שזה שלאנשים זה לא מתחבר זה קצת כזה פעם, היום נשים עושות הכל. מי שעושה ספורט היא גם מדגמנת והיא גם לוחמת בצבא. אני לא מאמינה בקיבעון הזה אלא דווקא בלערבב המון תחומים ביחד".

התחלת לעשות ספורט בגיל צעיר. היו גם לבטים של לא להיות בנויה ושרירית מדי בגלל התגובות בסביבה שלך?
"זה קצת הצד ההפוך של כל העולם הזה, אבל היום אני מעבירה הרצאות לנערות ואני מדברת על זה. אני חושבת שבתקופה האחרונה יש הרבה מודעות וזה מדהים. נשים אומרות 'הלוואי והיו לי קוביות בבטן' כי זה אומר דברים טובים - שאת משקיעה, שאת בריאה, שאכפת לך איך שאת נראית, זה לא אומר שום דבר רע. אין סיבה שנערות לא ירצו לשאוף לזה".