היום (אחרי החדשות בקשת 12) יתקיים חצי הגמר של "הזמר במסכה", בסיומו נדע מי שלושת המפורסמים בתחפושת שייחשפו בגמר הגדול, שיתקיים בדיוק בעוד שבוע. מי שיצטרף לפאנל המומחים מחר בחצי הגמר הוא משה פרץ, ששוחח עם גלית ואילנית וסיפר על החוויה. "ראיתי את האנשים סביבי, אשתי ואמא שלי גם שמסתבכים, שואלים ונכנסים לבדוק רמזים כדי להגיע לבן אדם האמיתי. זו פעם הראשונה שיש ריאליטי שמשתפים ככה את הקהל בבית".

כמה זה שונה בלשבת על כיסא השופט בריאליטי מוזיקלי?
"זה שונה מאוד כי אתה לא בא להצליח כמנטור של מישהו אלא פשוט רוצה לגלות מי הבן אדם. אתה עוצם עיניים ומקשיב לקול. זו תוכנית מאוד מעניינת וזה מאוד מסקרן. מי שיצפה בתוכנית יזכה לראות רגעים שלא היו כל העונה".

הזמר סיפר שלא ידע שמוציאים אותו מהאולפן, רגע לפני החשיפה."התבאסתי נורא, זה הדבר הכי אכזרי שעשו לי בקריירה. אני עדיין חושב שהניחוש שלי נכון".

משה פרץ סיפר גם על ההשתתפות בשיר "קטן עלינו", בו סטטיק ובן אל איחדו את מיטב אמני ישראל להקלטת שיר שהכנסותיו יועברו לצוותים הרפואיים. "אנחנו כאן בשליחות גדולה ובשביל לעלות חיוך בפנים של אנשים. זה לא קשור לכסף, זה קשור לנפש שלנו. צריך להתחבר ולשים את האגו בצד למען מטרה טובה. עשינו את זה ונעשה את זה תמיד".