לא תשתיקו אותנו: "אחרי שנציגי הממשלה אמרו לנו שאין לנו מה לדאוג מפגיעה בנשים בעקבות מיעוט הנשים במשרדי הממשלה ומיעוט הנשים בכנסת וכל מיני מהלכים נוספים, ב-N12 פורסם השבוע שתמונות של נשים על מוצרי טיפוח צונזרו בסניף של Be בבני ברק". במילים אלו בוחרות אילנית לוי וגלית גוטמן למחות כנגד צנזור הנשים בתוכניתן "גלית ואילנית" (שישי, 15:00, קשת 12).

כזכור, במהלך השבוע פורסמו תמונות מסניף של Be בבני ברק כשפניהן של נשים צונזרו. כך, הודבקו מדבקות על מנת להסתיר את הפנים על מוצרי צבע לשיער וחבילות טיטולים לתינוקות. התמנות זעזעו, ואנשים רבים העלו תמונות שלהם לרשת כשפרצופם מכוסה כשהמסר הוא: די להשתקת ולהדרת נשים מהחברה. כעת, גם צמד המגישות מצטרפות למאבק.

"דמיינו לכם את המשדר שלנו מתנהל בצורה כזאת. כן הדבר הזה יכול לקרות ויכול להתקיים, אנחנו נהיה המצונזרות עם עיגולים סגולים", אומרת גוטמן. "מה פתאום שיראו את הפרצופים שלנו. אנחנו נשים, יכול להיות שזה יפריע למישהו, יכול להיות שזה לא יתאים למישהו בעין. אנחנו לא נשתוק". גם לוי מצטרפת לדברים: "זה לא יקרה, אם חשבתם שזה יקרה אז לא יקרה. אנחנו 51% מהאוכלוסייה הזאת ויש לנו מספיק כוח".