מרגלית צנעני, מי שמוכרת לכולנו כזמרת האגדית העונה לשם מרגול, לא מפסיקה להפתיע כשהיא חושפת צדדים באישיותה שלא הכרנו. בפרק הקרוב של "שחקן זר", היא מצטרפת לצוות השחקנים בדמותה של כוכי - בשלנית ישראלית שחיה בלונדון, המגיעה לגאול את משפחת מיוחס מהפיש אנד צ'יפס האנגלים, או גרוע מכך, מהבישול של נופית זאנה. הופעת האורח המשעשעת, הותירה אותנו סקרנים לגבי הקשר בין דמותה של מרגול לדמותה של כוכי, אז החלטנו לתפוס אותה לראיון קצר. 

במהלך הראיון סיפרה לנו מרגול שגם בחיים יש לה זיקה חזקה לבישול. "אני עושה בישול בלאדי, משפחתי ושכונתי באהבה ובמצוינות גדולה", היא אומרת, ואם זה לא מספיק כדי לגרות אתכם, קחו גם את זה: "אני מאד אוהבת אסטטיקה באוכל, אני יכולה להכין סתם שניצלים, אבל לידם תמיד יהיו תוספות כמו שלא ראיתם ולא שמעתם".   

איך הגבת כשהציעו לך להשתתף בתכנית?

 "לא היססתי לרגע כשפנו אליי. אלה דברים שאני עושה תוך כדי העבודה הרגילה שלי והם מעיפים לי את הראש. זה אתגר ללמוד טקסטים בעל פה ולהיות על סט צילומים. עשיתי את זה ברצון ברב".

איך באמת היה על הסט?

"ימי הצילום היו פשוט עונג צרוף - לפגוש שחקנית ענקית כמו הילה סעדה, ילדה שעוד נכונו לה ימים נפלאים. וכמובן מושונוב וכל הצוות, אין לי מילים, מי אני בכלל? לקחו אותי כמרגול, מישהי שזה לא משלח ידה והם ממש עזרו לי, היה מתוק ונחמד מאוד, נהניתי מכל שנייה".

 מה קורה איתך בימים אלה?

בימים אלה אני מופיעה ועושה רדיו. הכל בסדר גמור אני בין הזמנים, אני אוהבת להיות בין הזמנים. יש לי חדוות יצירה - אני מקליטה, מלקטת חומרים, יושבת עם אנשים מאגדת חומרים. דווקא כשיוצאים השירים לאוויר אני הולכת לאיבוד ומשתעממת. חדוות היצירה שלי היא בכל שלב הלפני, הפגישות האולפנים וכדומה".

>> יש משהו שתמיד רציתם לשאול את נופית? היום (ב') בשעה 16:00, הילה סעדה מגיעה ל-mako כדי לענות לכם על כל השאלות בלייב צ'ט  שיתקיים בעמוד הפייסבוק הרשמי של התכנית. 

>> רוצים עוד? היכנסו ל"מציצים לשחקן זר" 

"שחקן זר", שני, אחרי "יצאת צדיק"