פרדי מיוחס (צילום: קשת)
פרדי. מיוחס פרדי | צילום: קשת

אני יודע שהסיבה שאתם קוראים את המילים האלה עכשיו היא אחי, אדיר מיוחס. בטח ציפיתם לקבל כאן פרטים חדשים על מה שעובר עליו באנגליה, אולי קצת רכילות חמה על מה שקורה בינו לבין נופית בימים אלה, או אפילו נסיון כושל להגיע אליו דרכי כדי לקבל את החולצה החתומה שקיבל מאבי נמני לפני כמה שנים. אבל, לשמחתכם, הגעתם אליי, לפרדי. רק פרדי.

אם אתם כבר פה (גם אם הגעתם בגלל אדיר), רציתי לנצל את הבמה הזו כדי להציג לכם מעט מהאמנות שלי - לא הרבה יודעים, אבל אני אמן בנפשי ובידיי - כן, קראתם נכון, פרדי מיוחס הוא פאקינג אמן שיוצר אמנות; הגוף שלי הוא אמנות, הדיבור, המגע ובעצם כל תזוזה. בדיוק בגלל הסיבה הזו, וגם כי מישהו חכם אמר לי הפעם לפזר את הלחם שלי לכל מקום בו יסכימו לאכול אותו, רציתי להכניס אתכם אל העולם הכי פרטי שלי, הפלאפון שלי. לכו תדעו, אולי תמצאו שם תמונה אינטימית של אדיר ונופית. אבל בינתיים, אל העולם שלי, אחרי:

אהבתם? מרגישים שלא קבלתם הצצה מספקת? אין לי בעיות בכלל, אתם מוזמנים לקפוץ מכאן ישירות אל המכשיר הסלולארי שלי, להמשיך להציץ לי, לאדיר ולכל בני המשפחה שלנו, כי משפחה, אתם יודעים איך זה, לא בוחרים, אבל להציץ זו לגמרי בחירה שלכם. בואו: