במלוא 25 שנה לרצח ראש הממשלה יצחק רבין, העיתונאי והמגיש יואב לימור חושף שורה של עדויות והקלטות שמעולם לא נשמעו סביב האירוע המטלטל. במסגרת הסרט "חשיפה - רצח רבין, הקולות שמעולם לא נשמעו" שישודר ביום חמישי, אחרי החדשות בקשת 12, מובאות גם עדויות המאבטחים שהקיפו את רבין ברגעים הדרמטיים.

"הייתי מאבטח צעיר ביחידה, לא השתפשפתי מספיק בשביל ליצור איזשהו קשר אישי", מספר א', שהיה בערב הרצח מאבטח צעיר בחוליית האבטחה הצמודה של ראש הממשלה. "היחידה הייתה מאוד קטנה, היה צריך להיסמך על מאבטחים צעירים. אני חושב היום על עצמי אחרי 25 שנים, זה תפס אותי עם האירוע הכי גדול שהיה כאן אי פעם, ממש ילד".

מדי יום חולף א' באנדרטה שהוקמה בכיכר רבין, שם גם נחרט שמו בתור מי שהיה נוכח ברגעי הרצח. "כשהקימו את המקום הזה, לראות את זה, זה היה בלתי נתפס מבחינתי, השם שלי נמצא על אנדרטה בעודי בחיים ולא בנסיבות משמחות. זה לא משהו שמשתחררים ממנו", הוא מספר ליואב לימור במהלך הסרט. "באותו יום שבת לא הייתי אמור להגיע לכאן. הייתי אמור להיות חלק מהצוות המקדים במקום שאליו הוא היה אמור להגיע והעליתי את הרעיון, ידעתי שעומד להיות כאן אירוע רציני ושאלתי אם אפשר להצטרף, אולי אני אוכל לתרום".

שי גלזר, שהיה גם הוא אחד מהמאבטחים הצמודים לרבין, מספר בסרט על ההסתה שקדמה לרצח – אך גם על האדישות שהתלוותה לה. "זו תקופה מורכבת, מציאות יומיומית של מפגינים בכל פינת רחוב, בכבישים, באירועים גדולים. לפעמים גם ירקו עלינו, לפעמים גם אותנו קיללו, הרבה מאוד פרובוקציות", אומר גלזר. "אני לא בטוח שלמישהו ירד האסימון, למרות שאתה רואה את האסקלציה והשנאה בעיניים, חשבנו שנמצא את הפתרון".