התיכוניסטית שהתאהבה בבן משפחת הפשע: הערב (ג') מי שהייתה נשואה לאחד האחים ממשפחת אלפרון ועזבה במפתיע לצד השני של העולם, תתיישב מול מצלמות "חשיפה" ותדבר על הכל. "אישה צעירה שמתחתנת עם אדם עם שם מוכר ומביאה איתו ילד. במהלך מערכת היחסים, המצב הופך להיות פחות מיטיבי ואחרי שהיא עוברת אירועים כאלו או אחרים לטענתה - עוזבת את המדינה באופן דרמטי עם בתה הקטנה", מספר חיים אתגר בשיחה עם נסלי ברדה ויואב לימור.

"מאותו רגע זו דרמה מטלטלת ויוצאת דופן", אומר אתגר ושופך אור על דבר נוסף שעומד להתרחש הערב, "האח למשפחת אלפרון יגיע לאולפן לריאיון שאני פשוט לא זוכר כמותו בכל שנותיי - זה מסמך ששווה צפייה, חשוב לצפות בו".

את השיחה אתגר מקיים מהכנסת, שם מתנהל היום דיון בנושא מניעה, טיפול ואכיפה של תופעת ההתחזות וניצול של נשים - בהשתתפות עדויות וממצאים מתוכנית התחקירים "המתחזים" בהובלתו. "הגיעו לכאן נשים שניגשו לרשויות, ביקשו סיוע ועזרה - ורצו שיעשה הדבר המינימלי לאחר שנפלו קורבן למתחזים סדרתיים, שהעניין יטופל והן יהיו האחרונות ברשימה", אומר אתגר.

"הדבר לא נעשה בגלל ענייני חקיקה ואכיפה", המשיך והתייחס לפרק ששודר בשבוע שעבר על המתחזה מבארי, "התעוררו שוב השאלות בעניין ובעקבות המהלך המבורך של חברת הכנסת, יושבת ראש הוועדה, אנחנו מקווים שאולי נצא מכאן עם בשורה - ובסוף הדיון אנחנו נוכל להניע מהלך חקיקה, ענישה מינימלית או תובנה שיש צורך לטפל בעניינים הללו בצורה נאותה, כי כמו שאתם רואים בתוכניות זו מכת מדינה שמגיעה גם בתקופות שלום וגם בתקופות מלחמה".