בדצמבר האחרון נחתמה שותפות היסטורית בין קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים לשייח' חאמד בן ח'ליפה מדובאי. אלא שזמן קצר לאחר עסקת הרכישה, בישראל עלו ספוקלציות לגבי פערים משמעותיים בין הצהרת ההון של בן ח'ליפה לבין הנכסים שברשותו, כמו גם לגבי מעמדו וקרבתו לבית המלוכה של דובאי. הערב ב"חשיפה" (אחרי החדשות, קשת 12) חיים אתגר מלווה את נאום כהן, המתווך בעסקת המכירה ואיש עסקים ישראלי שמתגורר בדובאי, ברגעים הדרמטיים במשרדיו של השייח'.

ביום חתימת העסקה, אתגר וכהן נכנסים אל המשרדים, מלווים במצלמות התוכנית. אלא שהמצלמות לא מתקבלות בברכה על ידי אנשיו של השייח', מחשש לדליפת פרטים לתקשורת. כהן מסביר שהצילומים הם לסרט דוקומנטרי עליו, אבל אלה לא מתרצים ומבקשים מצוות הצילום לחכות בחדר צדדי עד שאירוע החתימה יסתיים.

החתימה של בית"ר ירושלים ושייח בן ח'ליפה (צילום: באדיבות ספורט 1, קשת12)
משרדיו של השייח' חאמד בן ח'ליפה | צילום: באדיבות ספורט 1, קשת12

זמן קצר לאחר מכן, כהן יוצא מהחדר ומכריז שאפשר להגיד מזל טוב - העסקה נחתמה. "אני רוצה שוב להודות לאחי הגדול" אמר שייח' מוחמד בן אחמד אאל נהיאן, בנו של השייח' בן ח'ליפה, דקות ספורות לאחר סגירת המכירה, "הוא (נאום כהן) פתח דלתות של שלום, אהבה והרמוניה בין שתי המדינות".

מיד לאחר הדברים, אפשר לראות את האופטימיות והחיבוקים בין השניים, שבתוך שעות ספורות מתהפכות לחלוטין. ברשתות החברתיות בישראל עולות ספוקולציות לגבי מעמדו של השייח', לפיהן הוא לא מקורב למשפחת המלוכה. כך למעשה זהותו מוטלת בספק, בטענה שכלל לא מדובר בשייח' וכעת לא ידוע האם העסקה תאושר.