"עישנתי, שתיתי, הלכתי לשירותים ואז שתיתי שוב מהכוס. הרגשתי לא טוב ואמרתי להם אבל הם המשיכו לדבר כאילו לא אמרתי מילה. הרגשתי חלשה, כאילו אני לא מצליחה לשלוט על הגוף שלי. מאז אני זוכרת רק פלאשבקים. אני זוכרת שהלכנו לבית שלו והוא ניסה להוריד לי את החולצה וניסיתי להתנגד. הדבר הבא שאני זוכרת זה שהוא מעליי ולידנו חברה שלו עירומה". כך סיפרה באומץ לב בר סידניה כלפון בתחקיר "חשיפה" ששודר אתמול (ראשון). הבוקר היא הגיעה ל"חדשות הבוקר" לספר למה עד היום לא חשפה את הסיפור שלה עם ישראל אור. 

"קיבלתי הרבה תגובות על תחקיר "חשיפה", רק דברים טובים. בעבר אחרי שפירסמתי פוסט באינסטגרם היו שתי בנות שאמרו לי 'אם את רוצה אנחנו איתך. נגיש תלונה'. בסוף לא הגעתי למספיק בנות, לא הייתה לי את התקשורת, העדפתי לחכות ליום שיבוא ויהיה נכון לעשות את זה בצורה יותר נכונה".

"האיש הזה מנצל בנות, בעיקר, אם תשימי לב, בנות מהפריפריה, שפחות יאמינו להן, בנות עם פחות גב כלכלי. זה הדפוס הקבוע שלו, הוא לוקח בנות תמימות וחסרות ישע. הן לא יכולות עליו והוא יודע את זה. הוא ניצל אותי, הוא אמר לי כתובת, לא אמר לי שזה הבית שלו. חשבתי אולי הוא נכנס למסעדה למעלה. הבנתי שדברים הם לא בדיוק כמו שנאמרו לי ממנו קודם, לאט לאט זה הלך והדרדר. בגלל אותה טראומה אני לא שותה מכוסות, רק מבקבוק סגור. שתיתי כוס יין לבן, לשם הוא הכניס את סם האונס".

יש לך אמון במערכת?
"לא, באף אחד. גם לא במשפחה, הכל כתוצאה מהטראומה. נשבר לי האמון מכל בן אדם. אני בן אדם שאין לו עצם בלשון, אם יש לי משהו אני אומרת. הוא איים לתבוע אותי על הוצאת דיבה, הוא איים לי על החיים. אמרתי לו בבירור בהודעות, 'הכסף והקשרים שלך לא יעזרו ויבוא יום ואני אפתח את זה מול כל המדינה'".