בחודש דצמבר 2015 דרסה פרסיליה קשתי את דוד מזרחי, קשיש בן 78 שהיה בעיצומה של הליכת הערב שלו. קשתי הבחינה שפגעה בו, אך המשיכה בנסיעה מבלי לעצור או להזעיק עזרה. רק כעבור 40 דקות התקשרה קשתי לדווח על התאונה, בתחילה למכבי האש בכלל. סיפורה של קשתי נחשף לראשונה ב-mako סלבס.

בחודשים שלאחר מכן, המשיך חשבון האינסטגרם הפופולרי של קשתי להציג חיים מעוררי קנאה וחופשות נוצצות מסביב לעולם. האיים המלדיביים, פריז, לאס וגאס או מקסיקו – קשתי טסה לא פחות מ-21 פעמים לחו"ל במהלך המשפט, עד אשר נגזר דינה והיא נשלחה לשנתיים מאסר.

בסרטו של חיים אתגר "החיים הכפולים של פרסיליה קשתי" ששודר הערב (רביעי) במסגרת תכנית התחקירים "חשיפה", הובא סיפורה של קשתי במלואו, כולל תיעוד השיחות שניהלה עם משפחתה בחודשים האחרונים, היישר מבית הסוהר נווה תרצה בו היא מרצה את מאסרה.

"נסעתי לחו"ל כדי לשכוח, כדי לברוח, כדי להשתחרר. חיי האינסטגרם היפים והזוהרים האלה, זה משהו שכן, גרם לי במקום מסוים לברוח אליו, הרי בחורה נורמלית לא נוסעת כל שבוע לחו"ל, זה לא נורמלי", אמרה קשתי באחת השיחות. "זה לברוח מהמציאות, לנסוע לחו"ל זה לא לראות אף אחד שמכיר אותי או יודע מי אני, שאומר לי: 'איך לא התאבדת? אני במקומך תולה את עצמי'. אנשים חשבו שזהו, שפרסיליה מתה. היה לי חשוב להראות לכולם שאני בחיים, שאני חיה, אני לא רואה אף אחד ממטר ולא משנה מה קורה לי, אני קמה. אני לא אתן לאף אחד את התענוג לראות אותי נופלת ונשברת".

החיים הכפולים של פריסיליה קשתי - אקסטרה 2 (צילום: באדיבות ספורט 1, קשת12)
"בגלל שהאינסטגרם ממשיך לעבוד, זה אומר שאני לא לוקחת אחריות?". פריסיליה קשתי | צילום: באדיבות ספורט 1, קשת12

במהלך המשפט הציגה נעמי, בתו של מזרחי ז"ל, תמונות וסרטונים המתעדים את קשתי מבלה בחו"ל במטרה להוכיח שהיא לא לוקחת אחריות על מעשיה ולא מביעה חרטה. זמן קצר לאחר מכן, נגזר על פרסיליה עונש של שנתיים מאסר בפועל. גם בני משפחתה של קשתי וגם נעמי עצמה, מסכימים שהעדות הדרמטית הזו היא שהכריעה את הכף לכיוון עונש מחמיר.

"אני כבר נמצאת חודשים במאסר בפועל, והאינסטגרם ממשיך להראות אותי מחייכת. איך זה הגיוני?", אמרה קשתי בהתייחסות לעובדה שבני משפחתה המשיכו לנהל את חשבון האינסטגרם שלה ולהציג מצג שווא של חיים נוצצים ומושלמים, גם כשכבר שהתה במאסר. "מה, אני מחייכת פה מאחורי סורג ובריח? אז מה, אז אנשים בחוץ צריכים לדעת את כל החרא שיש אצלי בנפש או חרא שקורה לי בחיים? מי מראה את הרע? זה מרתיח אותי שאנשים חושבים שעל בסיס חשבון אינסטגרם, שכולם יודעים כמה זה מזויף וכולם יודעים כמה באינסטגרם מנסים להראות כמה שטוב וכמה סטייל, זה אינסטגרם. אני לא מבינה את השפיטה הזאת, בגלל שהאינסטגרם עובד וממשיך להתנהל כרגיל, זה אומר שאני לא לוקחת אחריות?", אמרה קשתי בשיחה נוספת שקיימה עם משפחה מהכלא.

החיים הכפולים של פריסיליה קשתי - אקסטרה 1 (צילום: באדיבות ספורט 1, קשת12)
דוד מזרחי ז"ל | צילום: באדיבות ספורט 1, קשת12

בחודש ינואר האחרון התקיים דיון בערעור שהגישה פרסיליה לבית המשפט העליון. בבית המשפט, נפגשו נעמי, בתו של מזרחי וגרציה, אמה של פרסיליה. השתיים לחצו ידיים ואף חיבקו זו את זו. "צר לי שאתם עוברים את זה. צר לי מאוד", אמרה גרציה לנעמי. "זה לא היה צריך להיות ככה", אמרה לה נעמי. "אני מבקשת סליחה בשמי ובשם הבת שלי. אל תשפטי אותנו", הוסיפה גרציה.

שבוע לאחר הדיון, הודיע בית המשפט כי החליט לדחות את ערעורה של קשתי. היא צפויה להשתחרר ממאסר בספטמבר 2021.