בתחקיר "חשיפה" ששודר בסוף יולי האחרון, העידו מספר נשים, ביניהן מלכת היופי לשעבר תהילה לוי, כי בזמן שניהלו מערכת יחסים עם איש העסקים ישראל אור, סבלו לכאורה מאלימות שהפעיל נגדן. לטענתן, ביצע בהן עבירות מין מגוונות וכן השתמש בסם אונס לכאורה.

בעקבות התחקיר נפתחה חקירה במשטרה אך מסתבר כי עד היום אור אינו נחקר - ואף הצליח לצאת מהארץ. בראיון ל"שישי בבוקר" מגיש "חשיפה", חיים אתגר, חשף פרטים חדשים שיופיעו בחלק השני של התחקיר שישודר מחר (מוצאי שבת, אחרי החדשות, ערוץ 12).

"אנחנו שידרנו תחקיר שהיו בו עדויות קשות", אמר אתגר, "בעקבות התחקיר נפתחה חקירת משטרה והייתם מצפים שישראל אור יובא לחקירה, זה הדבר הבסיסי ביותר שיש - אבל אור חמק מתחת לאף של משטרת ישראל ועזב את הארץ סמוך מאוד לשידור התחקיר. עד עכשיו לא נחקר ולא נבדק". חיים הוסיף ואמר: "סך הכל יש לנו תשע נשים שהתלוננו נגדו וישראל אור נהנה, מטייל בעולם ולא מגיע לתת דין וחשבון ולהיחקר שזה הדבר הבסיסי ביותר, ודאי כשמדובר בעבירות לכאורה או טענות כל כך חמורות מצד תשע נשים".

ישראל אור (צילום: מתוך "חיים של אבא", קשת 12)
ישראל אור | צילום: מתוך "חיים של אבא", קשת 12

בתחקיר החדש ניחשף לעדויות נוספות של נשים שנפגעו לדבריהן מאור והגישו תלונה במשטרה. "לפי חלק מההשערות ישראל אור, דרך מקורבים, פונה לחלק מהנשים שהעידו נגדו ומנסה לשנות את התמונה. אני מניח שאתם מבינים את המשמעות של כל מה שנאמר כאן. כאמור גם זה יוצג בתחקיר שנשדר מחר - תחקיר בלתי נתפס, במובנים מסוימים".