אבישג פחימה, צעירה בת 22, נמצאה ללא רוח חיים בדירתו של בן זוגה, דוד נתנזי, מעט לפני שהשניים היו אמורים להתחתן. המוות הטראגי של אבישג השאיר אחריו סימני שאלה רבים בנוגע למה שהתרחש בדירה בה מצאה את מותה. תחקיר "חשיפה" (הערב אחרי החדשות, קשת 12), חושף פרטים חדשים על המקרה ומציג עדויות בהן קיים חשד לשיבוש הליכה חקירה. חיים אתגר סיפר ב''חדשות הבוקר'' על חשדות המשפחה ועל האכזבה שלהם מהתנהלות המשטרה מול בן הזוג.

"הם מקבלים את הידיעה על מותה והם לא שבעי רצון מהעובדה שהמשטרה מסתכלת על זה כמקרה התאבדות וגם לא מההתנהלות מול בן זוגה. בעקבות מידע דרמטי, הם יוצאים לבדוק בעצמם מה קרה ומתגלה שם סיפור מטלטל". אתגר מתאר את הנחישות של משפחת פחימה ואף חושף פרט מטלטל מהחקירה: ''החוקר הראשי מעביר מידע לקרובת משפחה של בן זוגה לשעבר, שהיה החשוד העיקרי בזמן שהחקירה מתנהלת. יש עוד אינסוף נקודות במהלך הדרך שאתה תוהה לעצמך מה קרה שם ואיך זה קרה?''.

''מדובר בסרט מטלטל שהופך את הקרביים'', כך מתאר אותו אתגר ואת המסע למציאת האמת מאחורי מותה המסתורי של אבישג. ''כל הסיפור הזה מוזר, מדובר באישה צעירה ומרשימה שפוגשת גבר שמבוגר ממנה בלא מעט שנים, זמן קצר אחרי ההיכרות הם מתארסים, ואז התמונה המאושרת מתהפכת כשהיא מוצאת את מותה. הסרט נועד לדרוש צדק שמגיע לאבישג פחימה ומשפחתה ואולי לסייע להם להבין מה באמת קרה שם אחרי שהם עברו ייסורים וגיהינום''.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "אנו משתתפים בצער המשפחה על אובדנה, אולם הניסיון לטעון כלפי חוקרים שהפכו כל אבן במטרה להגיע לחקר האמת פסול ואינו ראוי. מרבית הטענות בכתבה ביחס לחקירה - מעוותות או הוצאו מהקשרן. בניגוד לנטען, חקירת המקרה בוצעה ביסודיות תוך מגוון פעולות חקירה במטרה לפענח את נסיבות מותה של המנוחה. כל פעולות החקירה או שיח שנוהל עם מי מהמעורבים, בוצעו לצורך קידום החקירה ומיצויה בלבד ולא מאף סיבה אחרת, הכול בהתאם לשיקול דעת מקצועי וענייני. לא נמסרו פרטים מוכמנים או כאלו שיש בהם לפגוע בחקירה ובתוצאותיה, וככל שיתברר כי הייתה חריגה מהאמור היא תטופל בהתאם".