"רק עכשיו אני משלימה עם זה שנאנסתי": הווידוי המטלטל של הדוגמנית והמגישה טהוניה רובל חותם את השנה הסוערת בחייה. טהוניה ביקשה לסגור מעגל עם עברה, רגע לפני שתהפוך לאמא – ולחשוף את הסוד הגדול שהיא מסתירה כבר שני עשורים, אונס שעברה בגיל שש על ידי בן העדה האתיופית בשכונת הקראוונים בה התגררה משפחתה סמוך לירושלים.

רובל (32) נולדה למשפחה בת 13 ילדים בכפר קטן באתיופיה. על הרגע הטראומטי שהסתירה במשך 26 שנה, היא סיפרה: "זה טראומה שאני חוויתי בגיל שש בערך. אני זוכרת איך הוא נראה, אני לא זוכרת את השם שלו". לדבריה, הגבר פיתה אותה באמצעות סוכריה, לקח אותה לקרוואן שלו וביצע בו את זממה. "אני זוכרת שדיממתי ולכן הוא נאלץ לשטוף אותי כנראה. הוא רחץ אותי בכיור, שטף אותי, הלביש אותי והביא לי את הסוכריה. חזרתי לגן שעשועים", היא נזכרה בכאב.

"לא חשבתי שצריך לדבר על זה, עד היום קשה לי להוציא את זה. לקח לי שנים לעבד את מה שעברתי, זה לא שהתעסקתי בזה יותר מדי. המשכתי רגיל, כאילו כלום לא היה", סיפרה טהוניה על הטראומה הקשה. לדבריה, היא הבינה שעברה אירוע חריג בילדותה רק במהלכו של טיפול פסיכולוגי לפני מספר שנים. "כל הזמן סגרתי את הדלתות והמשכתי הלאה, כאילו שכחתי ממה שהיה. יש לי חלקים בחיים שפשוט מחוקים לי, כמו הרגע הזה".

טהוניה מספרת כי היא אינה יודעת מי הוא התוקף, וכי היא רק זוכרת את פניו. "כאמא את חייבת להיות שלמה עם עצמך ולאהוב את עצמך, אני רוצה לסגור עם עצמי מעגל ולהתחיל חיים חדשים", אמרה על הסיבה שבגינה בחרה לחשוף את סיפורה הכואב לעיני המצלמות.