לפני פחות מעשור, נשפט אשר בן עוז למאסר ארוך לאחר שהורשע בשורה של מעשי הונאה, עבירות מס ואיומים. היום הוא נחשב לסנסציית הנדל"ן של ישראל, כאשר הונו מוערך במיליונים. חיים אתגר יצא למסע בעקבות בן עוז, שמתגורר בפנטהאוז מפואר שהיה ששייך ללא אחר מאשר לאיש העסקים ארקדי גאידמק, בפרק מיוחד של "חשיפה" שישודר הערב (אחרי החדשות בקשת 12).

הבוקר התראיין חיים אתגר ל"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין וסיפר מעט על מה שצפוי לנו הערב. "זה פרק יוצא דופן על אדם יוצא דופן, אשר בן עוז, אדם שעד לפני קצת יותר משש שנים היה אסיר בבית הכלא. הוא משתחרר חסר כל, אפילו במינוס, ומתחיל דרך יוצאת דופן, חריגה, מאוד מעניינת ומאתגרת. בתוך זמן לא ארוך במיוחד הוא הופך להיות סנסציית הנדל"ן של ישראל", אמר אתגר.

עוד הבטיח אתגר כי במהלך הפרק, ייחשף סוד שמסתיר בן עוז. "האיש הזה לוקח את עצמו ומחליט: אני אעשה שינוי בחיי. הוא יוצא מבית הכלא, עובד בעבודה מאוד בסיסית, קשה אבל חולם", הוסיף. "במסגרת החלום שלו הוא הולך למקום שבו יש אנשי עסקים, מספר קצת סיפורים – לא מוותר ולא מקבל לא. הוא פורץ דלתות ולפעמים גם מעגל פינות. ואז, הוא מגיע לנקודה שמאפשרת לו לעשות את הקפיצה הזו, שנעשית בזכות כישורים יוצאי דופן בתחום הנדל"ן".

חיים אתגר על הסיפור הלא ייאמן של אשר בן עוז (צילום: חדשות הבוקר, באדיבות ספורט 1)
צילום: חדשות הבוקר, באדיבות ספורט 1

בקטע מתוך הסרט, אומר בן עוז: "אני הסיפור מספר אחת שיש, אלוהים נגע בי. זה רולקס משובץ יהלומים, בערך שלושים אלף דולר", הוא מתגאה ברכוש הרב שברשותו. "קורונה ואשר בן עוז, קורה פעם במאה שנה. זכיתי לראות את ההיסטוריה של עצמי".