כשדנה ועמית התחתנו לפני שמונה שנים, עמית היה אדם אחר לגמרי: איש עסקים, איש שייטת, אחד שלא כ"כ אוהב חרדים. לפני כמעט חמש שנים זה השתנה באופן די פתאומי. "את מכירה כמו בסרטים שמכה במישהו ברק?", מספרת דנה לפאולה ב"חשבון משותף", "אז זה היה ככה ממש. תוך חודשיים, משייט עם ספידו ותלתלים - טאדאם".

התלתלים נשארו, הם פשוט קיבלו טוויסט. "לוקח זמן עד שהוא הולך פיזית וקונה את החליפה וזה", מסבירה דנה, "אבל נכנס בנאדם ואומר, הבנתי שאני חרדי". היא היתה אז כבר בהיריון שני. "חשבתי שהוא איבד את זה", היא צוחקת, "שהוא התפלפ. אחר כך כמה ימים קיוויתי שאולי זה מה שקרה, כי בזמנו העדפתי את זה על פני חרדי". 

עוד ב-"זוגות":

>> בחנו את עצמכם: איזה זוג אתם?
>> יחסים פתוחים בקריית ביאליק: תיקי וזאביק פותחים את הלב
>> באהבה אין חוקים: הזוגות שינפצו לכם את כל המיתוסים

אבל למרות הכל הם נשארו יחד, ועכשיו הם כבר עם ילד רביעי בדרך. "זה לא שהיצר הרע לא שותל לך מחשבות כאלה של 'מה אתה צריך את זה'", מודה עמית, "אבל ביום שקרתה לי התהפוכה התודעתית, משום מה, בלי לדעת להסביר את זה במילים, הרגשתי ישר משיכה מאד חזקה לזוגיות הזאת עם אשתי. היא היתה אז בארה"ב ואני הייתי בארץ בביקור, והתקשרתי אליה ואמרתי לה, 'את יודעת, אני רק עכשיו יודע שאת שלי ואת תמיד תהיי שלי'. זאת אומרת, היה איזה רגע עמוק שלא ידעתי בכלל לתמלל אותו, חוץ מאת זה".

דנה מספרת שלא היה קל להתגבר על כל חילוקי הדעות בדרך: "זה הגיע לנקודה אחת שאמרתי 'די, את זה אני לא מוכנה'. בעניין שמירת נידה. מבחינתי זה היה הקו האדום ואני החלטתי שזהו. היינו יומיים לכאורה פרודים מבחינתי. אלה היו יומיים של מחשבה, ומה שהבנתי בסוף זה שלהתרגש אני תמיד יכולה, אבל לנסות עוד לא ניסיתי". 

"זוגות" - שני, 22:45