_OBJובגלל זה אין לך חבר!

על המונית: לימור, דוקטור למדעי המחשב
בדרך אל: נווה צדק
קילומטראז': 4.5 ק"מ
תקציר הנסיעה: עידו מגלה שהנוסעת שלו כבר עשתה 83,000 ₪ באחד נגד מאה ונדלק. מתחילים במשחק: איב סן לורן ייסד את בית האופנה הנושא את שמו, אוניברסיטת אוקספורד נמצאת בבריטניה ובאפי הייתה ציידת ערפדים. עידו מתעניין בחיי האהבה של הגברת וטוען שהבעיה נעוצה בכך שאין לה טלוויזיה בבית. שאלות של מספרים קטנות עליה והניחוש שיאסר ערפת נקבר ברמאללה הוסיף לה עוד שקלים לחשבון. בועז שרעבי שר על פמלה, שרלי טמפל הייתה שגרירה של ארצות הברית, התשובות זורמות. עידו מתקיל עם שאלת כדורגל: איזו קבוצה ישראלית הייתה מזוהה עם העדה הבולגרית? היא שואלת בחור ברחוב שמאשר את מה שחשבה – מכבי יפו. עידו מגלה סמני קנאה באברי ובאחד נגד מאה. שאלות על 1000 ₪: מי המלך הצרפתי שפילגשו הייתה מדאם דה פומפדור? היא מנחשת לואי ה-14 והתשובה היא דווקא לואי ה-15, טעות ראשונה. לימור מנסה למשוך את הזמן. מי כתב את "עטור מצחך"? התשובה היא אברהם חלפי ולא נתן זך. הסרט שבו מקעקע הגיבור דברים על גופו בגלל בעיות זיכרון – מומנטו, היא יודעת. מי המלך לו יעץ אחיתופל? החברה הטלפונית הצילה את המצב וספקה את התשובה – דוד.
השאלה ששינתה הכל: מי גילם את "פרופסור מקס" בתכנית הרדיו המתולוגית "מה יש". היא לא ידעה את התשובה, יואב קוטנר, ואיבדה הכל
מה למדנו: שמסך מחשב גדול יכול להבריח בחורים
המונה דופק:
0 ₪ אבל לפחות היא יודעת לספור אפסים

_OBJיוסי, ילד שלי מוצלח

על המונית: יוסי חלפון, לא סתם
בדרך אל: הבית באבא הלל 35, רמת גן
קילומטראז': 4.5
תקציר הנסיעה: יוסי משתף את עידו בדו"ח שקיבל על חסימת פח זבל, הוא מצהיר שהוא רוצה לתרום 5% מסכום הזכייה ואחר כך פוצח בשיחת טלפון מבולבלת עם אימו. מתחילים עם השאלות: כבר בשאלה הראשונה יוסי קצת מתקשה ומסתבר שקהיר אינה הבירה של ירדן. צבעו העיקרי של הפנתר הורוד הוא.. אכן ורוד וליוסי יש כבר 250 ₪. על מיק ג'אגר הוא בכלל לא שמע וגם על הלהקה שלו והחבר הטלפוני ש"מבין בנושא" הציע את להקת טוביה החולב. שאול מופז וריטה נולדו בפרס – כל הכבוד ליוסי שיודע את התשובה.
השאלה ששינתה הכל: מה הקשר המשפחתי בין אורי בנאי ויובל בנאי, יוסי חושב שהם אבא ובן, אבא שלו צועק לו מהחלון שהם בני דודים, יוסי סומך על אביו וזוכה בכסף
מה למדנו: גם במונית הכסף אפשר לעשות שיא שלילי
המונה דופק : זכה ב1000 ₪ ולא שוכח לתרום 5%

_OBJחידון התנ"ך של מונית הכסף

על המונית: ציון וחי, בעלי פיצוציות באלנבי
בדרך אל: ריב"ל 9
קילומטראז': 3 ק"מ
תקציר הנסיעה
: שאלה ראשונה: כמה נקבל אם נחבר את מספר הגמדים של שלגיה עם מספר הדובים של זהבה? הם כמעט נפלו בחיבור של 7+3 אבל מזל שחי הציל את המצב. חי מבקש שאלה על תנ"ך ומקבל: איזה נביא תנ"כי עלה בסערה השמיימה הוא יודע ישר – אליהו הנביא. מהן ראשי התיבות של מנת משכל באנגלית? חי מתקשר לחברה (הכוסית!!!) היא לא יודעת וציון וחי פונים לעזרת הרחוב והעוברים והשבים מצילים את כבודם, התשובה היא IQ. חסן נסראללה הוא מנהיג החיזבאללה, הם יודעים, באיזה להקת בנים היה חבר ג'סטין טימברלייק? זה לא "באקסטריז בוי" אלא אן סינק. חוזרים לתנ"ך: כמה מרגלים שלח משה לרגל בארץ? חי לא מתבלבל ושולף את התשובה -12. מי הייתה הבת הבכורה רחל או לאה, עידו ממשיך בחידון התנ"ך, חי יודע שלאה הבכורה וגם רוצה לספר את כל הסיפור. "הבל הבלים הכל הבל": אמר קהלת, הוא שוב צודק.
השאלה ששינתה הכל:
שאלה אחרונה – מי פתר את החלום למלך נבוכדנצאר? חי אומר דניאל. הוא צודק ומזכה אותם ב 3,500 ש"ח
מה למדנו: ש IQ זה דבר חמקמק
המונה דופק : זכו ב 3,500 ₪ ורבים על החלוקה ביניהם

המונית הצופית

על המונית: עדי ויעל, בנות 18, מדריכות בצופים
בדרך אל: נמל ת"א
קילומטראז': 4.5 ק"מ
תקציר הנסיעה: עידו מתקיל את הצופיפנקיות: באיזו תנועת נוער יש עניבות בצבע כחול עם פס לבן? הן אומרות הנוער העובד והלומד וטועות, התשובה היא מכבי צעיר. בשעה יש 60 דקות, הן מתאפסות על עצמן. איזה עסק ייסדה משפחתה של פריס הילטון? הן אומרות מלונות וצודקות, ניאגרה הוא מיכל ההדחה של השירותים, שמלת השבת של חנה'לה התלכלכה מפחם, המחזמר "מי שחלם" מבוסס על חייו של יצחק רבין ועל פי עברי לידר יותר טוב כלום מכמעט. עכשיו הן כבר הגיעו ל2,500 ₪ והשאלות נעשות קשות: איך נקרא בשח מט החילוף בין המלך לצריח? יעל מתקשרת לאבא, הוא אומר הצרחה וצודק. איזה מכתש הוא הגדול בישראל? הצופיפנקיות מפגינות ידע – מכתש רמון. פרשת דרייפוס מסבכת את הבנות והן פונות לעזרה ברחוב, הן מנחשות ארגנטינה אבל התשובה הנכונה היא גרמניה. יש להן כבר שתי טעויות.
השאלה ששינתה הכל: לאיזו רשת טלוויזיה אמריקאית נמכרה הסדרה "בטיפול"? אחרי גלגול כל האיי בי סי הן מנחשות אייץ' בי או וזוכות בכסף.
מה למדנו: מה ההבדל בין מדריכה לרשג"דית
המונה דופק : זכו ב 4,750