צביה, סטודנטית למשפטים שחולמת ללמוד רפואה נכסת למונית הכסף, ומייד מדווחת לאמה בטלפון שעשתה שטות. מהרגע הראשון הכריזה על עצמה שהיא חננת-על שאיננה צופה בטלוויזיה אבל למרות זאת היא גילתה רוח ספורטיבית ונשארה במונית.

הנסיעה אל פאב הארמדילו ברחוב אחד העם בתל אביב שאורכה 3.700 ק"מ מתחילה. צביה לא מעפעפת בשאלות על 250 שקלים. באיזה מכפות הרגליים הבוהן היא הכי שמאלית? היא יורה את התשובה  ימין, מי פיתח את תורת היחסות? אלברט אינשטיין ושם גיבור ספר הג'ונגל? מוגלי. למרות גישת האנטי נפלטה לצביה מחמאה אותה מיהרה לסייג כשאמרה לעידו שהוא מספיק ידוע כדי שהיא תצליח לגלות מי הוא.

הנסיעה מעלה הילוך ועוברים לשאלות על 500 שקלים. הצד עם הבליטה בסוללה הוא פלוס או מינוס? ברור שפלוס. על איזה חלק בגוף של רפונזל טיפס הנסיף כדי להציל אותה? שערה, וצביה מבקשת להדגיש שיש מפיק בה'. מספר הנקודות שיש בחטף סגול? חמש.

צביה איננה יודעת להשלים את השיר של אייל גולן: "יפיופה בואי אליי תני לי...", עזרה מהרחוב מגלה שזה "נשיקה על השפתיים". צביה ממשיכה לשלוף תשובות, ענף הספורט שבו עוסק הסרט הישראלי "סיפור גדול" - סומו. היא עוברת לשאלות על אלף שקלים: האות שנמצאת על מקלדת המחשב בין הח' לע' - היא י', המילה העברית לג'ט לג היא יעפת והשאלה האחרונה למשחק זה: איזה מספריו של א.ב יהושע עובד לאופרה? פה צביה נעזרת בחבר טלפוני, שהוא גם החבר שלה בחיים, שעונה את התשובה הנכונה - "מסע אל תום האלף". צפו בקטע מתוך התכנית.

מונית הכסף, ימי חמישי 21:00

>> כל הדרכים לזכות במונית הכסף

>> נא לעמוד לשירת התקווה? הפרק המלא