_OBJהדרך אל הנאפיס

על המונית: נילי, חן ולימור

בדרך אל: נאפיס בחולון

קילומטראז': 10.5 ק"מ

תקציר הנסיעה: שלוש הבנות שחזרו ממסיבה בעיר הגדולה רצו לחזור הביתה בשלום ותפסו את עידו רוזנבלום ומונית הכסף. אחרי סיבוב הסברים וחיבוקים קצר, החלו לשחק בשאלות הקלות: חג החירות הוא פסח, סבא טוביה הוא טוביה צפיר ובפרדס מגדלים עצי הדר. אחרי שצלחו את השאלות הקלות, החלה חן להשתעל בכבדות ולהלחיץ מעט את עידו. אבל אחרי הסבר קצר, המשיכו הבנות לשחק בתקווה שהשיעול לא יתפתח לשפעת חזירים ושחפת קלה. את גלגל ההצלה הראשון של החבר הטלפוני ניצלו הבנות בשאלה היכן מתרחש פסטיבל אדינבורו. בעזרת אימה של אחת הבנות, גרפו לכיסן עוד 500 ש"ח. השאלה הבאה בחנה את הידע שלהן במוזיקה הישראלית אך הבנות טעו כשחשבו שגלי עטרי שרה במקור את השיר "אלה המסכנה" במקום דפנה ארמוני. השאלה הבאה בחנה את הידע של הבנות בפוליטיקה אמריקאית אבל הן נאלצו להשתמש בגלגל הצלה נוסף ובכל זאת לא הצליחו לנחש שסגניתו של מק'קיין הייתה שרה פילין.

השאלה ששינתה הכל: השאלה אחרונה הייתה גורלית שכן הבנות חייבות לענות נכונה אחרת הן יורדות מהמונית. עידו שאל מה שמה של תסמונת הכשל החיסוני הנרכש. כל בת בחרה שם של מחלה אחרת קשה והחלו לשחק "משלוש יוצא אחד". למרות שבהגרלה יצא "איידס" הבנות בחרו ללכת עם "סרטן" וטעו.

מה למדנו: כשבחורה מחולון רוצה הביתה, קח אותה ל"נאפיס"

המונה דופק: 0 ש"ח והדרך לחולון עוד ארוכה

_OBJהמונית הקטנה

על המונית: עדי ורועי

בדרך אל: שלמה המלך וארלוזורוב

קילומטראז': 3.3 ק"מ

תקציר הנסיעה: עדי ורועי עלו על מונית הכסף, קלטו שבמציאות המונית הרבה יותר קטנה מכפי שהיא נראית בטלויזיה ועידו מיד מצא תירוצים לבעיית הגודל המוכרת. אחרי סבב שלום שלום, מתגלה שלישיית האוהבים - עדי שעובדת תחת ניהולו של רועי ב"זינגר" מסיימת את היום אצל רועי יחד עם בחורה נוספת אחר שנפרדה מבן זוגה והוא קיבל את הבית. אל דאגה, זה נגמר יפה. השניים החלו את הנסיעה ואת השאלות הקלות: עזר ויצמן היה גם נשיא המדינה וגם מפקד חיל האוויר, לפי השיר, מאחורי ההר ישבו שלושה גמדים ובן זוגה של ברבי נקרא קן. השאלה הבאה תפסה את רועי ועדי לא מוכנים - מי היו שלושת המנחים באירוויזיון האחרון שנערך בארץ. עדי מיד חשבה שמדובר ביעקב איילון אך לא הייתה בטוחה. רועי הציע להתקשר למישהו מהקהילה אבל עדי לא רצתה להעיר אף אחד בשעה כה מאוחרת. לאחר ניסיון ניחוש ארוך, השניים נפסלו וטעו בפעם הראשונה. השניים הגיעו ליעדם עם טעות אחת בלבד וגלגל הצלה שלא נוצל ועם זכייה מובטחת. השאלה האחרונה שנשאלה יכלה להגדיל את הקופה בעוד 1000 ש"ח אך השניים לא ידעו שעודד מכנס היה מלך השערים לפני שאלון מזרחי חטף לו את התואר.

השאלה ששינתה הכל: עדי ורועי החליטו לנסות את מזלם בכפול או כלום ולשניים הוצג קטע וידאו מהאולימפיאדה האחרונה בסין. עידו שאל האם הטבעת הצהובה נמצאת בשורה התחתונה של הסמל האולימפי. עדי הייתה כל כך בטוחה בתשובתה וטענה כי הטבעת הצהובה אכן נמצאת בשורה התחתונה והם זכו בעשרת אלפים ש"ח.

מה למדנו: שרב כבד זה ממש לא מרגיע

המונה דופק: 10,000 ש"ל לשכר דירה

מונית הכסף. שבת ב - 21:15

פספסתם את המונית? צפו בפרקים המלאים של מונית הכסף לצפייה ישירה 

רוצים להיות חברים של עידו? היכנסו למונית הכסף בפייסבוק

רוצים את הטרוטון של מונית בסלולר? היכנסו כבר עכשיו