_OBJיונית יפה - וגם אשתי

על המונית: ברכה, הארכיטקטית הכי מוכשרת בארץ, ומיקי, שהיה המורה שלה. 30 שנה ביחד.
בדרך אל: פקיעין 14
קילומטראז': 3 ק"מ
תקציר הנסיעה: זוג נחמד שבכלל לא רצה להיות על המונית, ואפילו לא הסכים להזדהות. השאלה הראשונה, על אלכסנדריה, הצחיקה את שניהם והם פתרו אותה בקלות. השאלה השנייה על מלכת אנגליה עברה גם היא חלק, והשאלה השלישית על ביולוגיה ופיזיקה הוגדרה כקלי קלות. בשאלה הרביעית מיקי כבר התחיל לזמזם, כשהוא מחפש את המשכו של השיר "יונתן הקטן". בסוף הוא מצא (את האגוזים), אבל הלכה טעות אחת. בשאלה הבאה ציין מיקי את מיכלאנג'לו כאומן שצייר על הקפלה הסיסטינית, ובשאלה על האיש שעל שמו כיכר דיזנגוף הוא כבר חזר לחייך ולצחוק עם עידו על אקסיות. השאלה על מוזיאון בספרד מזכירה למיקי נשכחות, והוא מספר לעידו על קורות חייהם המשותפים ועל חשיבות הגודל. 7 ק"מ מהיעד הזוג לזוג כבר יש 4,500 שקל, ושאלה על זוג נשיאותי מצליחה להוציא אותם קצת משיווי משקל. עוד ניחוש, ושוב, הם צודקים. השאלה הבאה על פנקס מהשיר פנקס הקטן תופסת את מיקי וברכה בדיוק כשהגיעו ליעד, ולוקח להם כמה דקות להיזכר מה היה סופו. 5,750 שקל שלהם, ועידו משכנע אותם להכפיל. את קטע הוידאו הם מזהים היטב, ובשאלת הנכון-לא נכון ברכה מפציצה: 11,500 שקל שלהם.
השאלה ששינתה הכל: שאלת ההכפלה – שגם עזרה להגדיל את התרומה.
מה למדנו: גם אצל פרנק גרי (?!) הגודל קובע
המונה דופק: 11,500

_OBJעידו נשבר ויוצא מהמונית

על המונית: שלושה גברים ובחורה: בר, עידן, רועי וינון. בר מתוודה שהיא נוכלת סדרתית, ועידן מזמין את הח'ברה להילטון אם הם זוכים. בר לא מסכימה, כמובן; היא צריכה את הכסף לכיכר המדינה.
בדרך אל: דן אכדיה בהרצליה
קילומטראז': 15 ק"מ
תקציר הנסיעה: כבר בתחילת הנסיעה בר מפציצה עם ציטוט מהמקורות. לאחר מכן, צמד פופ גרמני מתקיל את החברים אבל הם עונים נכון. שאלה על בלונדינית לא מבלבלת את ה"חומדינית", והיא כבר סופרת כמה סיגריות אפשר לקנות. בשאלה על 500 שקל בר ממשיכה את המומנטום, ומראה שבאופנה היא חזקה. עידו נותן להם להשלים את השיר על סיירת חרוב, והחבר'ה מוכיחים גיבוש. השאלה הבאה, על צבע שיער בצבא, מתקילה את בר - והנה מגיעה הטעות הראשונה. עידו מחמיא לבר, והיא לוקחת את המחמאה ומחזקת אותה.  בר מתחילה עם הנשיקות, והעניינים במונית מתחממים. בשאלה הבאה דוגמנית שהופיעה עם מייקל ג'קסון מזכירה לבר את אחותה, והיא מתקשרת אליה כדי לשאול. האחות לא עונה, בר מקללת, ועוברת לאח – מייק. הבחור מוכיח גם הוא ידע לא קטן, וגלגל ההצלה הוכח כמוצלח. עידו מפרגן בעוד שאלה על אופנה. החזייה של ז'אן פול גוטייה נותנת להם עוד 1,000 שקל, והנה ממשיכים.
שאלה על טניס לא מצליחה להטעות אותם, והם כבר מתחילים לשיר ולהתפלל. השאלה הבאה מחזירה אותם לסיפורי הילדות, ואף אחד מיושבי המונית לא זוכר את סינבד. הם מחליטים לנצל את גלגל ההצלה השני ושואלים מישהו ברחוב (או יותר נכון, 5 אנשים). בסוף הם בוחרים תשובה, ומצליחים לקלוע. 7 ק"מ שאלה על הגשש החיוור מוציאה מבר מילים שלא קיימות בסרט, או בכלל עברית. עידו סופר שניות לאחור, והנה הטעות השנייה. 4 ק"מ מהיעד שואל עידו על למבורגיני, ועידן מתעורר – וצודק. 9,000 שקל לחבורה הרועשת. השאלה הבאה מגיעה 2 ק"מ מהיעד, ועידן מנצל את זה לטובת ברכה. השאלה הבאה, על גרייס קלי, מצליחה להשתיק אותם סוף סוף. ניחושים, ניחושים, וכלום לא קורה. בשנייה האחרונה עידן זורק מונקו – וצודק. שגעת במונית, ועידו ממשיך בתנועה. השאלה הבאה על "עץ ירוק מפלסטיק" לא אומר ליושבי המונית שום דבר, עידן מתבאס ובר נלחצת. שוב ניחושים, שוב זהר ארגוב, אבל הפעם אין מזל. החבר'ה בחוץ. עידן מנסה לנגן על רחמיו של עידו, וטוען כי הוא כלל לא מכיר אישיות בשם "מרגול". עידו מחליט לשבור את הכלים – ויורד מהמונית.
השאלה ששינתה הכל: מה המקצוע של סינבד. גלגל ההצלה השני, שכבר לא השאיר הרבה אופציות.
מה למדנו: מי זאת מרגול?!
המונה דופק: 0

_OBJהעץ הנדיב והנהג החביב מחלקים כסף

על המונית: סיוון, גרושה טרייה ומחנכת בישראל, ועוד של כיתה י"א.
בדרך אל: קישון 76
קילומטראז': 2 ק"מ
תקציר הנסיעה: שאלה ראשונה על ז'אן דארק קטנה על סיוון, וגם השנייה. עידו מנסה שאלות ברנז'ה, המורה לא מתבלבלת. 1.5 ק"מ מהיעד עידו שואל על אירופה, סיוון לא יודעת ומנסה חבר טלפוני – את האקס. סיוון והאקס לא מתבלבלים. הלך גלגל הצלה, אבל עדיין אין טעות. השאלה הבאה כבר מתחום התקשורת, והנוסעת מוכיחה חיבור. בין לבין היא נזכרת בהסכמי הגירושין שלה, וגם שוברת דיסטנס עם התלמידים שלה. שאלה על ספורט מוציאה את סיוון משלוותה, והיא משיגה את הטעות הראשונה. קרוב מאוד ליעד עידו שואל על ספרים, וסיוון מנצלת את גלגל ההצלה השני. מהרחוב מצליחים לעזור לה, ובקופה 3,000 שקל ו-0 גלגלי הצלה. על השאלה הבאה היא מוותרת, אבל לא נורא. אין עוד טעויות. בשאלה הבאה סיוון מתקשה, עידו עוזר - והיא מצליחה לנחש את שם ספר. 200 מטר מהיעד, העץ הנדיב מתהפך בקברו אבל מצליח להציל את הקריירה החינוכית של סיוון. 4,500 שקל למורה. משכורת חודשית.
השאלה ששינתה הכל: איזה ספר מתחיל במשפט "היה עץ והוא אהב ילד"? סיוון לא תשכח אותו.
מה למדנו: ריטלין מפסיק לעבוד בלילה
המונה דופק: 4,500 שקל