_OBJאחד זוהר אחד אלוויס

על המונית: ניר גבר, גבר גבר
בדרך אל: אבן גבירול
קילומטראז': 3.3 ק"מ
תקציר הנסיעה: ניר משתף את עידו בקריירת הזמרה שלו ובהופעה של "צלילי העוד" שחזר ממנה. אחרי הסבר קצר של כללי המשחק מתחילים: גם רומא לא נבנתה ביום אחד, את זה הוא יודע ללא היסוס. למרגלות איזה הר שוכן נווה אטי"ב הוא מנחש חרמון וצודק, "עגילי דמאר" נכתב עבור האחת והיחידה שושנה דמארי, הוא צובר כבר 750 ₪. מה כבד יותר כדור-סל או כדורגל? ניר מניח שהכדורסל הוא הכבד יותר וצודק. אחרי שיחה קצרה על השפם עוברים לשאלות על 500 ₪: באיזו מדינה נמצא ארמון אלהמברה? הוא מתקשר לחבר, החבר נלחץ מהזמנים, ניר מנחש מרוקו – וטועה. התשובה היא ספרד. מי הוא סולן להקת REM, הוא יודע, שאלה על אתניקס גם לא מאתגרת אותו. עידו חוקר קצת את מצב האהבה והם ממשיכים. מהי המילה העברית לפרוטאין – חלבון, הוא יודע. כמה צבעים בדגל ג'מייקה? אכן שלושה, אבל עם הצבע של העיפרון של אהרון הוא קצת הסתבך. הוא כבר 600 מטר מהיעד ואסור לטעות: מי ביצע במקור את השיר "I FEEL GOOD" הוא יודע ושר, מהו שם הסרט הראשון בסדרת הסרטים של רמבו? החברה ברחוב אומרים "משחק הדמים" ומצילים אותו. לפני השאלה האחרונה הם נתקלים במעריצות של הנוסע-הזמר.
השאלה ששינתה הכל: מי בתנ"ך אמר "נקבה תסובב גבר" הוא מנחש ירמיהו וצודק!
מה למדנו: שיר חדש על (פיפ) ערווניות
המונה דופק : 6,500

_OBJשיא מונית הכסף כמעט נשבר

על המונית: הזוג – יקי וליאת ושירי, שפינתה את הדירה לטובת השותף שהשיג סוף סוף בחורה
בדרך אל: הרצליה
קילומטראז': 14 ק"מ
תקציר הנסיעה: לאיזה נהר זורמים הנחלים בניאס, חצבני ודן, לאחר שהם כמעט מנחשים כינרת הם עולים על כך שזהו למעשה הירדן. איך נקרא כלי הנשק שאם נזרוק אותו כמו שצריך הוא יחזור אלינו? בומרנג. מהי קבוצת הכדורגל הראשונה שבה שיחק מוט'לה שפיגלר? יקי לא מתבלבל ושולף ישר: מכבי נתניה. עוברים לשאלות יותר קשות, מי העיתונאי שחשף את חשבון הדולרים של לאה רבין? דן מרגלית. עידו מתקיל עם שאלת סרטים: כמה כאלו יש בסדרה "נשק קטלני" הם יודעים את התשובה – ארבעה. וגם לדלתון יש ארבע צלעות, שירי מפגינה בקיאות גם בפיתוח פצצות האטום.
הויטמין העיקרי שחסר לצמחונים – בי12, "אם בסיבוב ניגש אלי שוטר.." הם ישר שרים את ההמשך. משפחת פיק מכשילה אותם ועידו חוזר לשאלות ספורט והם שוב על הסוס. גם סרט ההמשך של הקיץ של אביה לא מאתגר אותם, הם כבר על 9000 ₪. כאו=ן שירי מוצאת לנכון להתוודות על אהבתה לעידו. שאלה על אוסטין פאוורס מעלה אותם ל10,000 ₪, רחל המשוררת היא זו שידעה לספר רק על עצמה ועידו עובר לשאלה על תנ"ך: מי היה אביהן של נועה ותרצה? שירי יודעת שאלו בנות צלפחד. שאלה על אומנות מאלצת אותם לפנות לחברה טלפונית שישר מספקת את התשובה. מקולי קאלקין הוא הילד מהקליפ של מייקל ג'קסון. מהו כלי הנגינה המייצג את הציפור ב"פטר והזאב", הם מנחשים וצודקים. "הענק השקט" הוא תנחום כהן מינץ. ובשאלה על הארי פוטר הילדים ברחוב הטעו אותם. נפתלי שפיצר הוא אכן בעלה של ציפי לבני, הם הגיעו ל17,000 ש"ח
השאלה ששינתה הכל: שאלת ההכפלה. האם בזמן מלחמת המים בכיכר רבין פעלה המזרקה של הכיכר? הם אומרים שלא ומפסידים ה כ ל
מה למדנו: שעידו פופולארי בכל המגזרים
המונה דופק : 0

_OBJמונית הכסף עוברת לסלואו מואושן

על המונית: עדן, עובד על סיטקום חדש
בדרך אל: רמת גן
קילומטראז': 3 ק"מ
תקציר הנסיעה: עידו, כרגיל מתעניין בחיי האהבה של הנוסע, ואז עובר לשאלות: מה היה המאכל האהוב על טנצר המניאק מהסדרה "שמש"? הוא מתקשר לחבר, גם החבר קצת איטי ואז שולף את התשובה, פסטרמה. "אז אגמור ב..." הוא הצליח לשיר את שיר החנוכה הידוע. למדד תל אביב 25 יש 25 מניות, וחברת החשמל מספקת חשמל. כל הכבוד. מי שרה "שיר בכיף" אין לו מושג, אבל הוא יודע שיש 30 דקות הארכה בכדורגל.
השאלה ששינתה הכל: באיזה ספורט עוסק "צבע הכסף"? הוא מנחש פוטבול וטועה, אבל הכסף עדיין שלו. הוא פורש בשיא.
מה למדנו: שלא תמיד צריך חומרים חיצוניים כדי להיות אמממ.. רגועים
המונה דופק : 1500