סטלה בטלה

על המונית: חני ומאור, סטלה בטלה וחדה כמו תער
בדרך אל: אל האחות של סטלה בטלה
קילומטראז': 2.5 ק"מ

תקציר הנסיעה: מאור וחני בדרך לדירה של אחותו של מאור מאחר והם במקור מהקריות ובאו להעביר ערב של טירוף חושים בתל אביב. המשחק מתחיל עם שאלות קלות: טרנטולה היא סוג של עכביש. השאלה השניה בשאלות הקלות בחנה את הידע שלהם בסדרה "חברים" ושאלה מה שמה של אחותה של רוס. הזוג החביב התבלבל, ספק מההתרגשות, ספק מהרד בול, וענה תשובה שגויה. השאלה הבאה הייתה, כיצד מכונה חיכוך אף לאף בין שני בני אדם. מאור חשב "שין שן" וחני חשבה שמדובר בנשיקה צרפתית. בעזרת אדם ברחוב הם ענו נכונה עם התשובה "נשיקה אסקימואית". למרות החששות, הצליחו לענות גם על השאלה הבאה שהייתה, מי הסולן של להקת "בון ג'ובי". הזוג החליט להתקשר לחבר טלפוני כדי לענות על השאלה לאיזה זמר ישראלי הייתה להקה בשם "הפליטים". אבל איך שאילן החבר ענה לטלפון, מאור נזכר שמדובר באהוד בנאי והצליח לענות מבלי לנצל את גלגל ההצלה.

השאלה ששינתה הכל: השניים הגיעו ליעד ושאלה אחת הפרידה בינם לבין עוד אלף ש"ח. "מה החוק הראשון של מועדון קרב?" - חני התקשרה לאבא הישנוני שבחר להקשיב למאור שצעק ברקע ואז קיבלו מכה מתחת לחגורה, בדיוק כמו התשובה שהמציאו, והפסידו אלף ש"ח.

המונה דופק: 2,750 ש"ח

>> פספסתם? הפרק המלא של מונית הכסף לצפייה ישירה

_OBJזה לא קשור לחכמה, זה קשור ליופי

על המונית:  רז ומורן, בנות דודות.
בדרך אל: כיכר אתרים, יש שם ריח של שתן ופתיחת פאב משפחתי
קילומטראז': 2 ק"מ

תקציר הנסיעה: רז ומורן חזרו מטיולים ארוכים ברחבי העולם היישר למונית הכסף בדרך לפאב המשפחתי החדש שנפתח בכיכר אתרים. אחרי היכרות קצרה המשחק התחיל: ברל'ה הוא חילזון, חג הפסח חל בחודש ניסן, במשחק עץ או פלי, העץ מסמל את הציור של המטבע ובקפוארה שרים בפורטוגזית. השתיים המשיכו לשאלות הבינוניות וכבר ספגו את הטעות הראשונה שלהן כשלא ידעו שטאו טאו הוא פנדה. הבנות ביקשו לשאול אדם ברחוב כדי לדעת מה שם השיר שפזמונו מתחיל במילים "פעם את בוכה ופעם את צוחקת" של שימי תבורי. אך גם העזרה לא הועילה והשתיים ספגו את הטעות השניה. המשחק ממשיך והבטחון של הבנות חוזר - פנלופה קרוז נולדה בספרד ולמש"קית ת"ש קוראים "חצאית דמעות" ברשת הקשר בצה"ל.

השאלה ששינתה הכל: הבנות הגיעו ליעד עם 3,000 ש"ח וגלגל הצלה אחרון אך ללא אפשרות לטעות. באיזה סרט ישראלי שיר הנושא הוא "תני לי יד"? השתיים החליטו להתקשר לחבר של מורן שהשיג לבנות עוד 1000 ש"ח.

המונה דופק: 4000 ש"ח - או לפתיחה יפה של הפאב המשפחתי או לטיסה לאקס בהונגריה

_OBJסבתא טובה חיה

על המונית:  טובה, הספרנית הצ'כית
בדרך אל: חולון, העיר הבועטת


תקציר הנסיעה: טובה הספרנית ממהרת להגיע הביתה לראות את הסדרות האהובות עליה ב - BBC ועלתה על מונית הכסף בדרך לעיר הבועטת, חולון. המשחק התחיל: שלגיה הורעלה בעזרת תפוח עץ, כל המוסיף גורע וגנן עובד עם צמחים או עם ילדים. בשביל התשובה לשאלה מאיזה סרט לקוח המשפט "סבתא חיה מתה" נאלצה טובה להיעזר בבנה הבכור שענה את התשובה הנכונה. המשחק המשיך וטובה עברה לשאלות הבינוניות-  המשפט "באתי, ראיתי, ניצחתי" מיוחס ליוליוס הקיסר. את השאלה הבאה נאלצה טובה לשאול אדם מהרחוב - לפי השיר, מה שומע שוב שלמה ארצי ברגעי השלווה? הזוג שעבר ברחוב ענה נכונה והוסיף לקופתה של טובה עוד 500 ש"ח. המשחק המשיך לשאלות הקשות: חודש תשרי הוא מזל מאזניים, קלוד מונה שייך לזרם האימפרסיוניסטים, ארה"ב קנתה את אלסקה מרוסיה, עמוס אטינגר הנחה את "חיים שכאלה", "דולפין" הוא סוג צוללת בחיל הים, אריק איינשטיין וגאולה נוני שרים את הדואט "לי ולך" בסרט "סאלח שבתי". רצף התשובות הנכונות נעצר כאשר נשאלה טובה מה היה הקשר המשפחתי בין "אנוש" ובין "אדם" מהתנ"ך. טובה לא ידעה שמדובר בסבא ונכד וספגה טעות ראשונה. טובל'ה המשיכה בעוד רצף קצר של תשובות נכונות עד שהגיעה השאלה - מי הזמר ששר "ערבב את הטיח אחמד", והיא ספגה טעות נוספת כשחשבה שמדובר בצביקה פיק.

השאלה ששינתה הכל: טובה הגיעה ליעדה עם 16,000 ש"ח, ללא אפשרות לטעות וללא גלגלי הצלה. השאלה הייתה: מי כתב את השיר "לכל איש יש שם"? הניחוש הראשון היה רחל שפירא אבל לבסוף שינתה את תשובה ל"זלדה" וזכתה ב - 16,000 ש"ח.

המונה דופק: 16,000 ש"ח לקנייה של מארז די.וי.די של "דוקטורס" ו"איסט אנדרס".

>> פספסתם? הפרק המלא של מונית הכסף לצפייה ישירה

_OBJ שלושת הלייצים

על המונית: רובי, רביד ועדי
בדרך אל: רחוב הנביאים
קילומטראז': 4.2 ק"מ

תקציר הנסיעה: שלושת החברים מתכננים טיול לתאילנד עם הבחורות, החופים וכמובן גם הליידי בויז. המשחק התחיל בשאלות הקלות שכנראה קצת מאתגרות עבור החברים.  הביטוי המלא הוא "כל המרבה הרי זה משובח", במידה והיום יום שלישי אז שבת הוא האתמול של שלשום, שלמה ארצי שר בשירו "רוב הזמן את אשתי" וכתום הוא הצבע המזוהה עם קבוצת בני יהודה. המשחק המשיך לשאלות הבינוניות והשלושה עונים נכונה שבליקוי חמה הירח מסתיר את השמש. הטעות הראשונה הגיעה כשלא ידעו שצדי צרפתי הוא למעשה צדוק צרפתי. גלגל ההצלה הראשון נוצל כשנשאלו מי האישה הראשונה שכיהנה כיושבת ראש הכנסת ובעזרת אביו של רביד ידעו שמדובר בדליה איציק. את הטעות השניה ספגו כשלא ידעו מי האויב של חבורת חסמב"ה.

השאלה ששינתה הכל: החברים הגיעו ליעד עם 6,000 ש"ח וללא גלגלי הצלה וללא אפשרות לטעות. השאלה הייתה: באיזו סדרה התפרסמו לראשונה התאומות אולסן? רביד מיד ידע את התשובה וגרף לכיסם המשותף 6,500 ש"ח.

המונה דופק: 6,500 ש"ח לטיפ לליידי בויז בתאילנד

>>פספסתם נסיעה? היכנסו לפרקים המלאים של מונית הכסף

>> חברים של עידו בפייסבוק? אם לא, הגיע הזמן. שלא תפספסו את המונית 

>>רוצים את הטרוטון של מונית בסלולר? היכנסו