_OBJאחיות או לא להיות

על המונית: האחיות אילנה ואיילת

בדרך אל: שדרות הרצל

קילומטראז': 4 ק"מ

תקציר הנסיעה: אילנה, מורה בכלא, ואיילת מנהלת החשבונות והכפילה של מרינה קבישר עולות על המונית ומתחילות לשחק. אחרי שיחת היכרות קצרה המשחק מתחיל בשאלות הקלות: אין משיחים בשעת הסעודה, הרצל קבור בירושלים, קריוס ובקטוס גרים בשיניים וטקסס הולדם הוא משחק פוקר. הנסיעה ממשיכה והשתיים מתחילות את השאלות הבינוניות אבל אז האחיות סופגות טעות ראשונה כשלא ידעו שמוני מושונוב הוא בולגרי. השאלה הבאה תפסה את הבנות לא מוכנות כשנשאלו מי ביצעה במקור את השיר "נערי שובה אליי". אחרי התלבטויות רבות ובעזרת העידוד של עידו, ענו תשובה נכונה.

השאלה ששינתה הכל: כשהגיעו ליעדן נשאלו הבנות שאלה אחרונה בשפה העברית - איך אומרים בעברית "ויזה". למרות שאמרו את המילה "אשרה" לא היו בטוחות וסרבו לתת הימור למרות שצדקו.

מה למדנו:  אין משיחין בשעת הסעודה אחרת הולכים לצינוק

המונה דופק: 2,500 ש"ח לחופשה הבאה מהכלא

_OBJחוגגים בעיר הקודש

על המונית: איתן, נועה, גיא וטולי חתלתולי

בדרך אל: היען 14

קילומטראז': 6 ק"מ

תקציר הנסיעה: רביעיית החברים חוגגים את סיום התואר של איתן ואת העזיבה של גיא מירושלים ועולים על מונית הכסף. החבורה מתחילה את הנסיעה בשאלות הקלות: אורח לרגע רואה כל פגע, ספל היא כוס בעלת ידית, השיר "הוא זכאי" נכתב על אריה דרעי ולהקת אתניקס שרה את השיר "תביא קצת דינרוס". השאלה הבאה מתחום הברנז'ה בישראל אילצה את החברים להתקשר לחבר טלפוני שעזר להם לענות שאמנון ז'קונט הוא בעלה של וורדה רזיאל ז'קונט. עם גלגל הצלה אחרון ביד הרביעייה ממשיכה במשחק. לרגע, גיא שישב במושב ליד הנהג רצה לוודא שעידו יודע איפה הוא נמצא בירושלים והציג לו את המבנה המפורסם "הולילנד". שאלה הבאה עסקה במדעים - מהי האות המייצגת פחמן. החברים זכרו שCO2 מציין פחמן דו חמצני אך ממש כמו במעבדה לא הצליחו להפריד בין הפחמן לחמצן וחשבו תחילה שמדובר באות O או אפילו באות H. אך לבסוף טולי באה לעזרה וענתה בנונשלנטיות שמדובר באות C.

השאלה ששינתה הכל
: לאחר שהגיעו ליעד עם 8,000 ש"ח בכיס, החליטו לנסות להכפיל והוצג בפניהם קטע וידאו עם ביבי ושרה נתניהו ועידו רצה לדעם האם שרה היא אישתו השלישית של ביבי או לא? טולי מיד ענתה שלא ושרה היא אישתו השניה אבל החברים המשיכו לדון ולהתלבט עד שהחליטו שהתשובה היא נכונה ושרה היא אישתו השלישית ולקחו את כל הקופה.

מה למדנו: אין מצב שביבי היה נשוי בלי ילדים כי ביבי "נותן עבודה"

המונה דופק: 16,000 ש"ח

_OBJמהמרים ונהנים

על המונית: ניר בן חמו ולימור חסון

בדרך אל: צומת הר הצופים

קילומטראז': 9 ק"מ

תקציר הנסיעה: ניר ולימור, רק ידידים, עולים למונית הכסף בדרך לצומת הר הצופים עם מטרה אחת - לעשות כסף כדי ללכת לבורגס ולהמר. המשחק מתחיל - מי שאוכל לבד, מת לבד, לונדון היא עיר הבירה של אנגליה אבל כשנשאלו איזו עדה הביאה את מרק המלוחייה, לימור מיד ענתה שהאופציות הן אשכנזים, מרוקאים וכורדים. לבסוף לימור החליטה על הכורדים וטעתה. השניים ספגו טעות נוספת כשלא ידעו כמה רוכבים היו בשיר "הבלדה על יואל משה סלומון".

השאלה ששינתה הכל
: מי שליט לוב בארבעה עשורים האחרונים? למרות שניסו לעצור את הרכב שנסע לידם, לא הצליחו לדעת שמדובר במועמר קדאפי וירדו מהמונית.
מה למדנו: "תהיה בקש" זה ה"סבבה אגוזים" החדש

המונה דופק
: 0 ש"ח

מונית הכסף. שבת, ב - 21:15

פספסתם את המונית? צפו בפרקים המלאים של מונית הכסף לצפייה ישירה 

רוצים להיות חברים של עידו? היכנסו למונית הכסף בפייסבוק

רוצים את הטרוטון של מונית בסלולר? היכנסו כבר עכשיו