מונית הכוננית

על המונית: הזוגות ארז ותמר ואוהד ולילך

בדרך אל:  שמעון התרסי פינת אבן גבירול

קילומטראז': 4 ק"מ

תקציר הנסיעה:
הרביעייה עלתה למונית עם המון אנרגיות וגילוי לב מרגש שחשף את אהבתו של ארז לעידו רוזנבלום. אישתו של ארז, תמר, טענה שבגלל עידו, הם לא התחתנו עד לאחרונה והצליחה להביך את ארז. בין לבין עידו בירר מדוע הזוג השני, אוהד ולילך לא נשואים ועלה על נקודה רגישה אצל החבורה. השאלות מתחילות ואוהד דורש שהכל יעבור דרכו: השפמנון הוא דג, לפי השיר, הגדי בא אל המעיין, שרי אריסון היא האישה העשירה בישראל ומדונה שרה על מגזין האופנה "ווג". בין השאלות, עידו מנסה לברר מה בדיוק ארז אוהב בו ובמהלך המתנה ברמזור אדום, מעריצות ברחוב לא מסתירות את אהבתן לעידו. השאלות הבינוניות מתחילות: את כינויו של הרמטכ"ל משה לוי ז"ל, הייתה צריכה הרביעייה להתקשר לחבר טלפוני שעזר להם עם התשובה הנכונה, מוישה וחצי. הסקווש הוא הספורט שבו חובטים כדור קטן על הקיר באולם סגור, "פסוקי השטן" עורר את חמתם של מנהיגי אירן והילד מהסרט "נודל" הוא סיני. התשובה האחרונה גרמה לעידו לשים לב לקול המיוחד של תמר והציע לה לנסות לדובב סרטים. בעזרת עובר אורח הצליחו לענות שרלף קליין אימן את נבחרת גרמניה והרביעייה ממשיכה בשאלות הקשות. פול אויסטר כתב את "מר ורטיגו" ושתי הנשים ממשפט שלמה היו זונות.

השאלה ששינתה הכל:
השאלה האחרונה הגיעה בדיוק כשהרביעייה הגיעה ליעדה אך עם זכייה בטוחה מאחר והיו להם עוד אפשרויות לטעות. אבל הרביעייה ידעה שיהורם גאון, חנן גולדבלט ושייקה לוי היו יחד בלהקת "התרנגולים" ותמר מיד שמחה שתוכל לקנות את הכוננית שתמיד חלמה עליה.

מה למדנו: מונית הכסף היא מונית אמיתית כי אפשר למכור אותה.

המונה דופק: 7,000 ש"ח ותודה לתרנגולים

מונית הבננות והבנן

על המונית:  ניר, רז ומיקי

בדרך אל: קריניצקי, רמת גן

קילומטראז': 5 ק"מ

תקציר הנסיעה:
שתי הבננות והבנן עלו למונית בדרך לרמת גן להמשך חגיגות יום העצמאות. השאלות מתחילות והם לא מהססים: שמה הקודם של גיאורגיה הוא גרוזיה, לפי השיר המוכר, לשותלים יש רון בלב, בקרב איגרוף אסור להכות מתחת לחגורה, ו"סיפורו של אלוף" עוסק באיגרוף. חלק השאלות הקלות מסתיים ועידו מברר מאיפה השיגה רז את המשקפיים שלה ומבקש ממנה למדוד אותם אך רז נענית בשלילה בטענה שלהסיר משקפי ראייה זה כמו להתפשט. לבסוף היא מתרצה וכשעידו חובש את המשקפיים, עולה לו החשק לשיר "Tiny Dancer" של אלטון ג'ון. השלישייה עוברת לשאלות הבינוניות: העדה האתיופית אוכלת אינג'רה, "אורח כנשים" הוא המחזור החודשי, יהודה קיסר מנגן על גיטרה ובר רפאלי היא למעשה גרושה. השלישייה עוברת לשאלות הקשות והנסיעה מסתיימת כשהשלישייה מחליטה לנסות "הכל או כלום"

השאלה ששינתה הכל: כשהשלישייה הגיעה ליעדה, ניר מיד דרשה לא להכפיל אך מאחר והייתה במיעוט, החליטו ללכת על הכל או כלום. עידו הציג קטע וידאו קצר והנוסעים היו צריכים להחליט אם האדם הנוהג ב"באגי" קטן הוא ניר ברקת, ראש עיריית ירושלים. השלישייה ענתה שלא מדובר בראש עיריית ירושלים והם טועים ומפסידים את כל הכסף שצברו.

מה למדנו: לא אומרים שלום כשפוגשים אנשים כי שלום לא היה ולא יהיה.

המונה דופק: 0 ש"ח בגלל ירושלים

יש לנו זוכים!

עידו ממשיך לחפש למי לתת במתנה את המונית ונותן לרביעיית החברים שעלתה למונית את האפשרות להכניס כמה שיותר אנשים למונית. אוהד נבחר לצאת לרחוב עם המון אנרגיות ולאחר שהוציא את כל הפאב, הצליח להכניס 17 אנשים למונית. לאחר לילה שלם במונית, עידו חוזר לפנות בוקר, לביתם של ארז ותמר בתל אביב עם חדשות משמחות. לאחר דפיקה בדלת, צלצול בפעמון, התעורר ארז משנתו וגילה כי בדלת עומד מושא אהבתו, עידו רוזנבלום, עם המפתחות לרכבם החדש – מונית הכסף בכבודה ובעצמה.

>> חייבים עוד קצת מונית הכסף? צפו בפרקים מלאים של מונית הכסף ב-mako VOD