_OBJפסח או יום כיפור?

על המונית: אבי שלומד להיות טבח. אור ותמר (שלא מכירות את אבי, אבל הבטיחו שהן "חכמות רצח") ותומר, בוחן רכב
בדרך אל: שדרות רוטשילד
קילומטראז': 3.2 ק"מ
תקציר הנסיעה: הנסיעה התחילה בריצה מאומצת של הנוסע (המתמיד, יש לציין) אבי. עידו בדק כמה זמן יוכל להריץ אותו ברחוב אחרי המונית, אבי לא אכזב ונתן מעצמו 110 אחוז. לאבי הצטרפו תמר ואור, שלא מכירות אותו אבל הוא מבטיח לחלק עימן את ההצלחה והשלל. הנסיעה עוד לא התחילה והנוסעים ממשיכים להתרבות - חבר של אבי מ"גן שושנה" מצטרף. עידו לא מרוצה – הנוסע החדש יפה יותר ממנו. מתחילים – מי הישראלי הראשון שזכה בארוויזיון? יזהר אשדות או יזהר כהן, הם זכרו שהוא תימני וצדקו. קלפי הוא התיבה שמשלשלים אליה את פתק הבחירות, מרכז סוזן דלל נמצא בשכונת נווה צדק ולהקת "פינק פלויד" היא שהוציאה את האלבום "דה וול". כעת עידו עוצר להתעניין קצת במצב הנישואים של הבנים. 

ממשיכים במשחק: הבנות לא מאכזבות שוב, על פי האמונה הנוצרית מריה הרתה מרוח הקודש. עכשיו עידו ממשיך ומתעניין במצב הזוגיות של הבנות, הוא חוזר לבנים ומביע דאגה מתמונת חיי הנישואין העגומה שהם מציגים. לפחות בתחום התשובות החברים נוחלים הצלחה: אלבום הבכורה של נינט טייב נקרא יחפה, אבל אז נופלים: באיזה יד הבקיע מרדונה את שער "יד האלוהים" למרות מחאותיהן של הבנות הם אומרים ימין וטועים. מיהו ראש העיר של ירושלים? הם מתקשרים לחבר ירושלמי שנותן להם את התשובה – ניר ברקת. 2 ק"מ מהיעד והשאלות על 1000 שקלים, תמר כבר לחוצה קצת. כמה גורים ממליטה ג'ירפה בהמלטה אחת? הם עונים אחד וצודקים. איזה שם של קינוח איטלקי משמעו "הרם אותי למעלה"? טירמיסו, מזל שיש טבח באוטו. לפני איזה חג מציינים את "שבת הגדול", החברים כבר לחוצים, שואלים ברחוב אבל לא מקבלים את התשובה. הבנות מטילות וטו על פסח, הם מנחשים יום כיפור וטועים. הם קרובים ליעד, על איזה כלי ניגנה כרמל אקמן באודישן הראשון שלה בכוכב נולד? הם מנחשים כינור וצודקים. ההרמוניה במונית כבר קצת מתערערת.
השאלה ששינתה הכל: מה שמה של הזמרת שהמציא סרג'יו בגבעת חלפון? אחרי ויכוח סוער הם אומרים זיזי טריפו וצודקים!
מה למדנו: יש דברים ששווה לרוץ אחריהם
המונה דופק: 6,500 ₪ לחלק ל - 4

_OBJ1 ועוד 2 זה 3

על המונית: יסמין ורות
בדרך אל: הגיבור האלמוני 14
קילומטראז': 3.5
תקציר הנסיעה: עידו ישר מתעניין איך לבנות יפות כמוהן אין חבר (כמה פולני מצידו). מה שם גיבורת ספר הילדים "הבית של יעל", לאחר התלבטות הן עונות "יעל". מספר הטלפון של מד"א הוא 101, היונה מסמלת את השלום, אבל את מי אוהבת בטי בם? הן לא יודעות ורוצות לבטל את השאלה, חבל שאי אפשר לפי החוקים. הן שואלות ברחוב את מי אוהבת "פטי בר" ומקבלות את התשובה הנכונה. מה המילוי המסורתי של עוגיות האלפחורס? הן עונות וניל וטועות. קוף סנאי – איזו חיה זו? הן לא מבינות השאלה, מנחשות קוף וצודקות. ולשאלת מתמטיקה מסובכת במיוחד: כמה נרות מדליקים סך הכל במהלך חג החנוכה? מזל שיש להן אצבעות לחישוב, הן מגיעות לארבעים ועוצרות. הן טועות, חבל שהפסיקו לספור באמצע כי התשובה הנכונה היא ארבעים וארבע. עכשיו כבר אסור להן לטעות שוב.
השאלה ששינתה הכל: מה פירוש ראשי התיבות נדל"ן? הן מתקשרות לחבר, אך לא מצליחות להגיע לתשובה.מה למדנו: עשר אצבעות לי יש - כל דבר עושות הן (מלבד לספור)
המונה דופק: הפסידו הכל

_OBJהכל בזכות האמפנדס

על המונית: עופר, שנמצא בדרך להגשים את החלום הארגנטינאי
בדרך אל: פינת בן יהודה - דיזינגוף
קילומטראז': 4.7 ק"מ
תקציר הנסיעה: מאיזה פרי מכינים לימונצ'לו? לימון, הוא יודע. ניו יורק היא העיר המדוברת בסדרה "סקס והעיר הגדולה", נזם הוא טבעת באף ועל פי שלום חנוך הציבור מטומטם ולכן הציבור ישלם. המאכל "צ'ילי קון קרנה" אכן מזוהה עם מכסיקו ועכשיו השאלות כבר על 500 ₪: שחר צוברי הוא הישראלי היחידי שזכה במדליה באולימפיאדת בייג'ין 2008. לאיזו מפלגה שייכת הח"כית ציפי חוטובלי? הוא מנחש ליכוד וצודק. הילד בסרט "החוש השישי" רואה אנשים מתים, שלמה יידוב נולד בבואנוס איירס (ותודה לחבר הטלפוני). איך קוראים לנמר בסרט עידן הקרח? הוא לא יודע וטועה. מי מופיע על שטר אמריקאי של 5 דולר הוא מנחש את התשובה וצודק. מי יצר את דמותו של ג'יימס בונד? הוא לא זכר שזהו איאן פלמינג ועכשיו כבר אסור לו לטעות.
השאלה ששינתה הכל: כמה שחקנים משחקים בכל קבוצה בהוקי קרח? הוא אומר 6 וצודק!! הוא זוכה ב8000 ועידו מנסה לפתות אותו להכפיל אך הוא לא מסתכן
מה למדנו: שעלה ירוק היא אחת משלוש המפלגות הגדולות בישראל
המונה דופק: זכה ב - 8000 ₪

 

לצפייה בפרק המלא