_OBJמי שיוצא לו X יוצא

על המונית: אסף, רון, הוד ושי (אם לא סופרים את שלגי, שנאלץ לוותר על הטרמפ בשל עומס יתר)
בדרך אל: תחנת הדלק סיירים
קילומטראז': 9.5 ק"מ
תקציר הנסיעה: לפני שבכלל התחילו בנסיעה נערכה הגרלה גורלית: מתוך חמשת החברים שעלו יחד למונית אחד יאלץ לרדת. למרות נסיונות השכנוע העקשים של החברים, עידו לא מוותר, ההגרלה יוצאת לדרך, ובסופה החבר "שלגי" מפסיד והולך לחפש אוטובוס. עכשיו אפשר להתחיל: מיהו חוזה המדינה? החבר'ה זוכרים שהוא עמד על בלקון, ולאחר שניות שנדמו כנצח נזכרו שמדובר בבנימין זאב הרצל, כל הכבוד! השאלה הראשונה עברה בהצלחה. החבורה גם ידעה ש - ב' היא האות האמצעית במילה חשבון, שחסינות דיפלומטית נקראת חסינות דיפלוטית (שאלה מכשילה!) וגם הצליחו להזכר ששועל צולע וחתול עיוור הם למעשה שמשון ויובב מתוך הסדרה פינוקיו. בהמשך הפגינו ידע  לא מפתיע במיוחד בסרטי בורקס כשידעו שהמשפט " גברת, זה ביצים של בעלי" לקוח מתוך "אלכס חולה אהבה", אבל לא ידעו שריקוד הצ'ה צ'ה צ'ה הוא ריקוד קובני ולא ברזילאי.
השאלה ששינתה הכל : מרגע שהצליחו לענות ש - ב' היא המילה האמצעית במילה "חשבון" כל שאר השאלות כבר היו קלי קלות.  
מה למדנו: עידו לא אוהב שנוגעים בו. מותר לשמוח, אסור לגעת.
המונה דופק: זכו ב 4000 שקלים. אלף לכל אחד, לא כולל שלגי

_OBJשמים פס על הטורקים

על המונית: מודי, בדרכו חזרה למושב מהעיר הגדולה
בדרך אל: יגל, ליד שדה התעופה
קילומטראז': 19 ק"מ
תקציר הנסיעה:  מודי אדם מנומס, ומיד כשנכנס למונית הציע לעידו את הזיתים שנשארו מהבורקס שסיים לאכול. עידו מסרב בנימוס ויוצאים לדרך: השאלות הראשונות קלות, למרות שמפאת המרחק מהיעד מודי מנסה למשוך זמן: הצב באמת ניצח את השפן, דג הוא המרכיב העיקרי בחריימה, ואוסטרליה היא אכן היבשת היחידה שנמצאת כולה מדרום לקו המשווה. מודי גם ידע שמשה פרסטר הוא משה מ"עלילות משה בעיר הגדולה",  אך נפל בשאלה מכשילה במקצת - שמו של הקפה הטורקי ביוון. בתור בוגר חיל האוויר לקח לו זמן _OBJלענות שראשי התיבות מכ"מ פירושן מגלה כיוון ומרחק, והוא נכשל פעם שניה כשלא ידע ש"מושי מושי" היא הצורה בה עונים לטלפון ביפן. המונית הגיעה ליעדה, והשאלה האחרונה הייתה גורלית במיוחד - במי התאהב חומוס מהפרק "סרט ערבי" של זהו זה? מודי, בעל ידע קולינרי עשיר במיוחד, לא פסח כמעט על אף מאכל מהמטבח הערבי בחיפושיו אחר השם הנכסף, עד שלבסוף נזכר בתשובה הנכונה וצעק :"בורגול!"
השאלה ששינתה הכל:  מודי מחליט להכפיל את השלל והולך על שאלת הנכון או לא נכון: האם לרכב של האפיפיור קוראים "פופמוביל?". לאחר התלבטות קלה מודי נראה די בטוח שהוא יודע את התשובה, עונה לחיוב, וזוכה בכל הקופה!
מה למדנו: שלא רק לבאטמן יש מכונית מגניבה
המונה דופק: זכה ב- 18000 ש"ח

רוצים לראות עוד? צפו בקטעים נוספים מתוך מונית הכסף.

ואם בא לכם עוד לצחוק, כנסו לmako צחוק