_OBJאבא של טל אחלה גבר

על המונית: טל הקב"טית, ליטל הבייבי סיטר, ומור - הזמרת הבאה של ישראל וה"פספוס של כוכב נולד"
בדרך אל: בית ישרוטל
קילומטראז': 3.2 ק"מ
תקציר הנסיעה: שאלות על יובל המבולבל היו קלות עבור הבייבי סיטריות המהוקצעות, וגם על השאלות הבאות הן ידעו להשיב בלי הרבה היסוסים: פיקולו הוא חליל וגם מפנה כלים, פרנץ' טוסט הוא הלחם האמריקאי המטוגן וגם מילות השיר של שרית חדד נשלפות ללא היסוס. בשלב הזה של המשחק גילו הבנות שבאלי זה לא בהודו, אלא באינדונזיה, אבל חיפו על הכל בשאלה על שלמה ארצי שזכה לגרסת כיסוי מרשימה של הכוכבת הנולדת מור. טל השקטה התעוררה בדיוק בזמן כדי לענות על מקור השם טבריה וגם מגייסת את אבא שלה לטובת שאלת הציטוט של אריאל שרון. אילו להקות מופיעות על החולצות של ביוויס ובאט-הד? הבנות לא ידעו והאנשים ברחוב הצילו אותן מהפסד.
השאלה ששינתה הכל:
לזכר מי כתב אהוד בנאי את בלוז כנעני? מור בטוחה שהתשובה היא מאיר אריאל, מקשיבה רק לעצמה ו... צודקת!
מה למדנו: שכשהדלת של כוכב נולד נסגרת, נפתחת זו של מונית הכסף
המונה דופק: זכו ב- 6500 ₪ ופצחו בשירה אדירה

_OBJ"תרגיע עם הספירה"

על המונית: יניב, מורן, גלי וישראל, שני זוגות
בדרך אל: מלון הרודס
קילומטראז': 7.5 ק"מ
תקציר הנסיעה: בהתחלה כולם היו רגועים, דלילה הפילה את שמשון, זהבה בן ככבה בסרט "טיפת מזל", שלאגר זה בעברית להיט, מטע גפנים זה כרם, דבלין היא בירת אירלנד וראש ממשלת ישראל במלחמת המפרץ היה שמיר. אבל כשעידו התחיל את הספירה לאחור ישראל איבד את השלווה ומד הלחץ במונית עלה. הנוסעים הנרגשים הצליחו לענות מי היה ספיידרמן, ומי המליונר מהתכנית "המתמחה" אבל ישראל בשלו, מפקפק במהירות הנסיעה וקצב השאלות. מיהו הצייר היהודי ששטיחי הקיר שלו תלויים בכנסת? הם לא ידעו, ישראל רצה רמז, עידו מתחיל לספור, הלחץ שוב עלה והתשובה הנכונה היא מארק שאגאל ולא קדישמן. מי זכתה במונדיאל 94? מהו שיר הנושא מעפולה אקספרס – ישראל תפקד תחת הלחץ והצליח לענות. טרילוגיית המחזות של שמואל הספרי לא הייתה מוכרת להם וגם לא לנהג המונית שעצרו לשאול, עכשיו כבר יש להם שתי טעויות. ישראל שוב התחמם ודרש שאלה על ספורט, שאלת הכדור מים לא בדיוק הייתה מה שפיללו לו אבל אבא של ישראל הציל את המצב והרוחות נרגעו קצת, לבינתיים.
השאלה ששינתה הכל: מיהו אביה החורג של עלמה זהר? החבר'ה לא ידעו שזהו יענקלה רוטבליט וישראל לא התרשם במיוחד מהרזומה של "שיר לשלום".
מה למדנו: שישראל מתפקד טוב תחת לחץ
המונה דופק: הפסידו הכל, אבל זה לא הפריע להם לרצות להכפיל את הסכום

_OBJתביאו בירות

על המונית: עומר ואסף, ברמנים, עברו לאילת מהישוב עומר
בדרך אל: מנגנים ושרים כל הדרך לקלאב מד
קילומטראז': 5.5 ק"מ
תקציר הנסיעה: את התשובה לשאלה הראשונה הם ידעו - בית האופרה המפורסם נמצא בסידני שבאוסטרליה. אבל כבר בשאלה השנייה על 250 ש"ח הם התקשרו לאמא, לא לפני שרבו ביניהם לאיזו אמא להתקשר. ריקי גל שרה על חולשה לרקדנים, הם ידעו את התשובה ופצחו בריקוד קטן. הברמנים המזמרים מגיעים לשלב שאלות על 500 שקלים: איך קוראים לכלב של קיפוד ודובה בארץ נהדרת? הם לא יודעים, הם בדיוק היו בצבא. היכן נולד רנואר, הם מנחשים צרפת וצודקים, אבל פה נגמר המזל - קרן מור, מסתבר, לא הייתה נשואה לדב נבון. אחרי הצלחה בתחום הספורט הם דורשים לעבור לנושא הקרוב לליבם: אלכוהול. השאלה שהם מקבלים מאכזבת אותם, הם לא יודעים של מי התקליט "תביאו בירות" ופוצחים בבלדה קורעת לב.
השאלה ששינתה הכל: שאלת האלכוהול המאכזבת
מה למדנו: להיות ברמן מנגן לא יעזור לך בשאלת אלכוהול ומוזיקה
המונה דופק: הפסידו את כל שכר הדירה שבנו עליו (2000 ₪)