אין תמונה
בקרוב ב"קשת". עידו רוזנבלום
כמה פעמים ראיתם במיטב סרטי האקשן את הכוכבים ההוליוודיים מנסים לפרק פצצה בלחץ של זמן ותהיתם איך זה להיות במקומם? "קשת" גאה להציג את "BOOM", שעשועון טריוויה חדש שפיתח עידו רוזנבלום, שיהפוך גם למנחה שלו, וישאיר אתכם מרותקים למסך. התכנית החדשה תעלה למסך ב- 3.4, ותשלב בין המתח של סרטי האקשן לכיף של משחקי ווידאו. האתגר יהיה פיזי ואינטלקטואלי, ובעזרת פלאי הטכנולוגיה תשולב גם פעילות אינטראקטיבית עם הצופים בבית ובאולפן. 

אז איך זה יעבוד?

בכל תכנית ארבעה מתמודדים בעלי מכנה משותף (בני משפחה, חברים, או קולגות), יגיעו להתחרות כקבוצה. מטרת המשחק פשוטה: לענות על כמה שיותר שאלות טריוויה מבלי להיפסל, כאשר כל תשובה אופציונלית תיוצג על ידי חוט צבעוני המחובר לפצצה מדומה. על המתמודד לחתוך את החוטים של התשובות השגויות ולהשאיר את החוט שמייצג את התשובה הנכונה. במידה והצליח, ימשיך לשאלה הבאה, במידה ולא, השחקן ייפסל ויצא מהמשחק, אך הקבוצה תמשיך לשאלה הבאה. כדי לנצח ולזכות בפרס הכספי שיכול להגיע לחצי מיליון שקלים, על חברי הקבוצה להגיע לשאלה השמינית ולענות עליה נכונה. 

השעשועון בעל הקונספט הייחודי והחדשני יוצע למכירה בפסטיבל MIPTV הקרוב, פסטיבל המהווה שוק מרכזי עבור קנייה ומכירה של תוכן ופיתוח תוכן בשלב מוקדם. כאמור, פיתח אותו עידו רוזנבלום, יחד עם מחלקת פיתוח הפורמטים של "קשת": דנה דיין- מנהלת מחלקת פיתוח, מרב שיפמן - פיתוח פורמט וחגי לפיד - פיתוח פורמט.

"בום", החל מיום חמישי ה-3.4, 21:00 ב"קשת"