המשימה "לכבוד המונדיאל" נכנסת לשבוע השני ורק ארבעה דיירים עדיין ממשיכים במירוץ לקראת החסינות המיוחלת. כזכור, הדיירים זוכים ליהנות מאווירת הכדורגל שעוטפת את העולם בשבועות האחרונים -  כל דייר בבית בחר את הנבחרת אותה הוא מייצג, ובמשך כל הישארותה של הנבחרת במשחקי גביע העולם ועד הדחתה, הדייר לובש את בגדי הנבחרת (ומתאפר בהתאם).

גם השבוע דייר שהנבחרת שלו מודחת מבצע משימה הקשורה למדינה שהוא מייצג ויכול להגדיל את הסיכויים לזכות בתקציה מותרות. אך בניגוד לשבוע שעבר, מי שקבוצתו הפסידה לא נכנס אוטומטית לרשימת המועמדים להדחה, אלא נכנס לרשימה מתוכה דיירי הבית יבחרו את מי להעמיד.

אז מי עולה מול מי? בואו נעשה לכם סדר - קבלו את הטבלה המלאה:

הטבלה המלאה - מעודכן 5.7.14

השבוע השני:

נופר ועינב בחצר (תמונת AVI: mako)
קרב דיוות: הולנד מול ארגנטינה | תמונת AVI: mako

 אחרי משחק מתוח שהסתיים בקרב פנדלים, נרשמה הכרעה בקרב החתולות של הבית - נופר המייצגת את הולנד עלתה לשלב חצי הגמר בעוד הקוסטה-ריקנית דנית יצאה מהטורניר, וכעת עלולה להיכנס לרשימת המועמדים להדחה. במקביל גם מרטין הצרפתייה הפסידה לצחי נציג גרמנייה, שעלה לשלב חצי הגמר.

מה צפוי לנו עוד השבוע? קרב גלדיאטורים בין צחי הגמרני ואליאב הברזילאי ומצד שני דו-קרב של דיוות בין עינב הארגנטינאית ונופר ההולנדית. ועל זאת נאמר: ואמוס!

אליאב ואורטל חסינים

אליאב ואורטל גושן (צילום: mako)
אליאב ואורטל גושן | צילום: mako
הראשונים שעלו לשלב רבע הגמר הם אליאב הברזילאי, שניצח במוצ"ש בקרב פנדלים מותח את הנבחרת האדומה מצ'ילה, ויחד איתו עולה לשלב הבא הקולומביאנית אורטל גושן, אחרי ניצחון מרגש על הנבחרת של ה"נושך סוארז", אורוגוואי. השניים שזכו בחסינות מהדחה, יפגשו ראש בראש במשחק רבע הגמר שייערך ביום שישי הקרוב.

נופר ודנית חסינות

נופר ודנית (צילום: mako)
נופר ודנית | צילום: mako
יחד איתם, זכו אמש בחסינות דנית הגולשת מקוסטה ריקה שניצחה בקרב פנדלים מותח את מלכת הטזזיקי מיוון, טל שנכנסת אוטומטית לרשימת ההדחה יחד עם מיקי המקסיקני, שהפסיד בדקה ה-93 לנופר ההולנדית שזוכה גם היא לחסינות מההדחה הקרובה.

מרטין וצחי חסינים

מרטין וצחי זוכים בחסנות (צילום: mako)
מרטין וצחי זוכים בחסנות | צילום: mako

צרפת ניצחה את ניגריה, והנציגה הצרפתייה של הבית מרטין סולל זכתה בחסינות, ואלדד המייצג את ניגריה נכנס לרשימת המועמדים להדחה. אחרי הארכה של חצי שעה, גם צחי הגרמני זכה בחסינות, על חשבון מנחם בן שנכנסה לרשימת המועמדים להדחה.

עינב ולינור חסינות

עינב ולינור זוכות בחסנות (צילום: mako)
עינב ולינור זוכות בחסנות | צילום: mako

אחרי קרב מורט עצבים בין בני האמריקאי ללינור הבלגית, בתום 120 דקות לינור הבלגית זכתה בחסינות ובני נכנס לרשימת המועמדים להדחה. עוד קודם עינב הארגנטינאית גברה על אחי השוויצרי אחרי תיקו 0-0 מותח במיוחד, שהסתיים בדקה האחרונה של ההארכה.

צחי ואליאב זוכים בחסינות נוספת

אליאב וצחי עולים לחצי הגמר (צילום: mako)
אליאב וצחי עולים לחצי הגמר | צילום: mako

שלב הנוק-אאוט ממשיך והנבחרות מתחילות לתפוס את מקומן בחצי הגמר: צחי (גרמניה) ניצח את מרטין (צרפת), ואליאב (ברזיל) ניצח את אורטל (קולומביה). השניים יתחרו זה מול זה בשלב חצי הגמר, ומעניין לראות איך יסתדר אליאב בלי שני הכוכבים שלו - טיאגו סילבה שצבר יותר מדי כרטיסים צהובים, וניימאר ששבר חוליה בגב ולצערו סיים את הטורניר מוקדם.

עוד על המשימה: