הסדרה המצליחה "עבודה ערבית" של היוצר סייד קשוע חוזרת לעונה שנייה בשבת הקרובה. העונה, אמג'ד מגשים חלום ועובר עם משפחתו לשכונה יהודית בלב ירושלים והסיבה לכך, מקלחת.

לחץ המים בשכונות הערביות חלש יותר, כך מסתבר. בביקור אצל חברו מאיר הוא מגלה את האור, או יותר נכון את הדוש, כשהוא נחשף לזרם המים השמימי בשכונה יהודית. אמג'ד, שבסך הכל רוצה מקלחת טובה בבוקר, מחליט להילחם נגד העירייה ודורש "לחץ מים שווה לערבים ויהודים" ובתמורה מקבל צו הריסה בגין בניה בלתי חוקית. צו ההריסה מספק לאמג'ד סיבה להגשמת חלומו, והוא קונה דירה בבניין בו גר מאיר בשכונה יהודית.

בשכונה החדשה יש זרם מים חזק, העירייה מפנה את הזבל שלוש פעמים בשבוע, הרחובות סלולים ויש גנים ועצים בשפע. אמג'ד, המודע היטב למעמדו בעיני שכניו החדשים, יעשה כל שביכולתו להתחבב על הבורגנות הממוצעת - וזה לא הולך להיות קל.

בפרק הראשון הוא מגיע להחלטה שהוא עובר דירה. מדוע הוא הגיע לדירה מלכתחילה ומה קורה כשהוא מגיע לדירה בפעם הראשונה? קבלו הצצה לפרק פתיחת העונה.

עבודה ערבית. פרק הבכורה בשבת ב - 22:15

פספסתם את אחד הפרקים? היכנסו ל-makoVOD | רוצים לדעת ערבית? היכנסו לשיעורים בערבית | רוצים להיות חברים של אמג'ד? היכנסו לפייסבוק של "עבודה ערבית"