ירושלים, שעת לילה מאוחרת, חבורה של אנשים - יהודים וערבים - עומדים וצוחקים יחד: כך נראה הסט של "עבודה ערבית". לכבוד העונה החדשה קפצנו לביקור וגילינו אנשים מצחיקים, שמחפשים שינוי אבל לא מוותרים על קורטוב ביקורת.

 "העונה השנייה הייתה הרבה הרבה יותר מפחידה", מודה סייד קשוע, "מבחינת הציפיות, בניגוד לפעם הראשונה בה היינו אנדרדוג". גם שאר חברי הסט מסכימים שהעונה הראשונה הייתה דריסת רגל, ומצפים לעונה הנוכחית: "אנחנו כבר בפנים, בתוך החדר ויהיה קצת יותר קל לאנשים להסתכל ולקבל את זה", מבטיחה מירה עוואד, ומוסיפה "אולי אנשים יפתחו את הלב קצת יותר ויקבלו את הסיפורים כמו שהם".

האווירה הטובה בסדרה מגיעה מהאווירה על הסט, וגם מעידה על תהליך היצירה. "זו סדרה מגניבה. היה תענוג לעבוד על התסריטים עם סייד", מספר הבמאי שי קפון. "צחקנו הרבה בכתיבה ואנחנו ממשיכים גם כאן". הומור, לדעת יוצרי ושחקני הסדרה, היא הדרך הכי טובה להעביר מסרים, במידה ורוצים בכך. "הסדרה מקדימה את עצמה", אומרת מירה בגאווה, "הסאטירה עוד לא נעשתה בצורה הזו".

 "זו סדרה לכל מי שחי פה ומוכן לקבל טיפה ביקורת. בין אם זה ישראלי או ערבי", אומר סייד, "וגם לכל מי שאוהב הומור טוב". אז איך הגיב מריאנו כששמע על הרומן שלו עם דמותה של מירה עוואד ומה עוד יקרה בעונה הנוכחית? היכנסו לקטע המלא

עבודה ערבית. פרק הבכורה בשבת ב - 22:15

פספסתם? היכנסו לפרקים המלאים של עבודה ערבית לצפייה ישירה

רוצים לדעת ערבית? היכנסו לשיעורים בערבית

רוצים להיות חברים של אמג'ד? הצטרפו לעבודה ערבית בפייסבוק