עדי אשכנזי חוזרת לעונה חדשה ומפתיעה. בין היתר, היא תצא לראשונה מגבולות ישראל ותבדוק האם ארץ האפשרויות תפתח לה גם את שעריה והיא תהיה סטנדאפיסטית ציונית בארה"ב, או האם יעודה נמצא אי שם בהודו ברוגע, בשלווה ובשאנטי, רגע אחרי שהישראלים הרועשים חולפים?

הצצה לאנשים שמאחורי התכנית מסבירה את הצלחתה. לפני העלייה על הטוסטוס המפורסם ולבמה, עדי יושבת עם צוות של כותבים, יוצרים ואנשים שפשוט אוהבים לצחוק ולהצחיק במטרה לכתוב את התכנית הבאה. "בתחילת כל עונה אנחנו יושבים וזורקים כל מיני רעיונות של נושאים שיוכלו להחזיק פרק" מתארת עדי את תהליך הכתיבה. לאחר מכן צוות התסריטאים כותבים עשרות, ואפילו מאות, בדיחות ונפגשים להקראת הבדיחות במטרה לבנות את התכנית.
תהליך מיון הבדיחות הוא תהליך ארוך, אך ללא ספק מצחיק, בו מחליטים בדרך מקורית מה נשאר ומה יורד: "מתחילים להתווכח ואז מתחילים העלבונות וההצבעות", עדי מסבירה. אבל איך באמת יודעים אם בדיחה מצחיקה? "גם יש לנו כבר את ה- feel", מסביר יוצר הסדרה אמיר בן סירה, וגם הניסיון של עשר שנים בכתיבת בדיחות, עושה את שלו. צפו בקטע המלא.

עוד ב"מה זה השטויות האלה?!": לא יכולים לחכות? צפו בכל הפרקים של "מה זה השטויות האלה?!" ב- mako VOD | עדיין לא חברים של עדי אשכנזי בפייסבוק? בואו להתעדכן בעמוד הרשמי של התכנית בפייסבוק | רוצים את עדי אשכנזי לסלולרי שלכם? שלל רגעים קורעים אצלכם בנייד