אחרי האכזבה על במת הסטנד-אפ, עדי פגשה את הסטנדאפיסט המוערך קווין נילון שמוכר לכם מהסדרה "העשב של השכן", שם הוא משחק את ראש המועצה הסטלן וההזוי, ומשנים של הופעה ב"סאטרדיי נייט לייב". השניים החליפו רשמים על אומנות הסטנד-אפ ועדי ניסתה לסחוט ממנו טיפ אחד או שניים.

קווין סיפר לה שלרוב הקהל במועדון בו הופיעה הוא קופצני וצוחק, ושהפעם היה ערב קשה. יחד הם ניסו להבין מדוע. קווין הסביר שבימי שישי הם עייפים מהעבודה אבל מיד נזכר שהיום יום שלישי, אחר כך הוא אמר לעדי שהיא בטח לא עשתה את החומר הטוב ביותר שלה והיא הסבירה לו שבעברית הכל עובד פצצה. לבסוף קווין סיכם שהכל היה תלוי בהגשה שלה - היא ניסתה יותר מדי, והם קלטו את זה.

עדי החליטה לשאול את קווין את שאלות מיליון הדולר - האם יש סיכוי למישהו שמגיע מחוץ לארץ להצליח בארה"ב כסטנדאפיסט? "בטח!", הוא ענה, "יעקב שמרנוף, מרוסיה, מאוד מצחיק. איזו מדינה". עדי לא השתכנעה ואמרה לו שכולם צוחקים על המבטא שלו ושהיא לא רוצה להיות גימיק. קווין דווקא מבסוט מן המבטא והציע לעדי לאמץ אחד, והיא מיד הסכימה. מהר מאד השיחה התדרדרה וקווין ועדי מנו את כל הבעיות של עדי - היא אישה, ממדינה זרה, נמוכה וגם מתולתלת. על הדרך, הוא הוסיף שהיא שחורה והיא הוסיפה שהיא לסבית ושיש לה רגל אחת קצרה מהשנייה. בקיצר,"יש לה 'חרא' דרך לפניה", כפי שאמר קווין.

השיחה הסתיימה ברוח טובה ואופטימית - הוא הציע לה לקנות את הדי.וי.די שלו והיא הבטיחה שיום יבוא והוא יקנה את הדי.וי.די שלה. היכנסו לשיחה המלאה שנפלה בעריכה

עוד ב"מה זה השטויות האלה?!": לא יכולים לחכות? צפו בכל הפרקים של "מה זה השטויות האלה?!" ב- mako VOD | עדיין לא חברים של עדי אשכנזי בפייסבוק? בואו להתעדכן בעמוד הרשמי של התכנית בפייסבוק | רוצים את עדי אשכנזי לסלולרי שלכם? שלל רגעים קורעים אצלכם בנייד