לעדי אשכנזי נמאס לסבול והיא החליטה ללכת לבדוק את כאבי הראש שלה. אחרי שיחה אצל פסיכיאטר, טיפול אצל מומחה לרפואה סינית וביקור אינטנסיבי בקופת החולים בו עברה בדיקות מקיפות של דם, שתן, גובה ומשקל - הכל נראה תקין. אך מאחר ועדי לא שמעה בקול האחות שביקשה ממנה לנוח מיד אחרי הבדיקות, צנחה עדי אל הרצפה והתעלפה. מזל שהייתה בקופת חולים.

האמת שכל חדרי המיון נראים אותו דבר - מעין פריק שואו מציאותי. החדרים מאוכלסים בילד שבלע פקק, אישה שתקף אותה כלב, ערבי שנכנס לו מוט ברזל ברגל וסטנדאפיסטית מתולתלת שהתעלפה אחרי בדיקות דם. אך למרות מצבה הקריטי, ניסתה עדי לשמור על אווירה טובה והחלה להתלוצץ עם רופאיה. בין צילום רנטגן, צילום מוח ובדיקה גניקולוגית, מצאה עדי תובנות על החברויות שנוצרות בבית החולים והבינה מה חיפשה כל הזמן הזה - פשוט לישון. צפו בקטע המלא מהתכנית האחרונה של מה זה השטויות האלה?!

פספסתם? רוצים לראות את התכנית המלאה? עדי אשכנזי - מה זה השטויות האלה?! בריאות לצפייה ישירה

מה זה השטויות האלה?!, שבת ב - 21:45

עוד ב"מה זה השטויות האלה?!": לא יכולים לחכות? צפו בכל הפרקים של "מה זה השטויות האלה?!" ב- mako VOD  |  עדיין לא חברים של עדי אשכנזי בפייסבוק? בואו להתעדכן בעמוד הרשמי של התכנית בפייסבוק  |  רוצים את עדי אשכנזי לסלולרי שלכם? שלל רגעים קורעים אצלכם בנייד