עדי אשכנזי מאסה בלהיות הסטנדאפיסטית המתולתלת והחליטה למתג את עצמה מחדש כ-DiDa - זמרת אמיתית ומרגשת. לאחר שפנתה לרוברטו כדי שיקדם אותה בתעשיית המוזיקה הישראלית ולפני ערב ההשקה וההופעה החיה, ניסתה עדי לכבוש את הפלייליסט.

אחרי שהצליחה לעבור את פקידת הקבלה ברדיו 103FM, התגנבה עדי למסדרונות הרדיו כדי למצוא כל אוזן פנויה להשמיע לה את סינגל הבכורה שלה. בין ביקורת לביקורת הצליחה עדי להגיע לתכנית "דידי לוקאלי" עם דידי הררי בשידור חי.

בשידור, עדי ניסתה להציג את עצמה כזמרת/יוצרת חדשה בשוק אך קיבלה יותר בדיחות ממחמאות. לבסוף כאשר הצליחה להשמיע לדידי הררי את הסינגל "הייתי בת 30" קיבלה הבטחה מהחבר היקר, דידי הררי. אבל מסתבר שחברים לחוד ועסקים לחוד. מה באמת חשב דידי על הסינגל של עדי ומה הטיפ שקיבלה עדי ברדיו? צפו בקטע המלא מהתכנית האחרונה של מה זה השטויות האלה.

>> פספסתם? רוצים לראות שוב? הפרק המלא של מה זה השטויות האלה?! - מוזיקה לצפייה ישירה

להורדת השיר של עדי אשכנזי - לחצו על מקש ימני בעכבר ושמרו ב: save target as

מה זה השטויות האלה?!, שבת ב - 21:30

עוד ב"מה זה השטויות האלה?!": לא יכולים לחכות? צפו בכל הפרקים של "מה זה השטויות האלה?!" ב- mako VOD  |  עדיין לא חברים של עדי אשכנזי בפייסבוק? בואו להתעדכן בעמוד הרשמי של התכנית בפייסבוק  |  רוצים את עדי אשכנזי לסלולרי שלכם? שלל רגעים קורעים אצלכם בנייד