עדי אשכנזי, הגברת השובבה של ההומור הישראלי, חוזרת ביום שבת הקרוב ב-21:15 לעונה החדשה של "מה זה השטויות האלה?", תוכנית ההומור והסטנד-אפ המפילה שלה, שבאמצעותה היא גם "מגשימה חלומות" ומוצאת את עצמה בסיטואציות הזויות כאלה ואחרות.

אחד החלומות האלה היה לשיר, ובמסגרת הצילומים לפרק שישודר בשבת, שנקרא "מה זה השטויות האלה מוזיקה?", החליטה אשכנזי להגשים אותו. בפרק היא היא מחליטה להוציא לרדיו סינגל, חותמת אצל צייד כישרונות, עוברת מהפך מיתוגי, סופגת עלבונות בשידור חי ברדיו ולומדת אצל מורה קפדנית לפיתוח קול.

נערת הרוק בהופעה מסוכנת לשלום הציבור

רגע השיא הראשון בפרק הוא הקלטת השיר באולפן, עם טקסט שכתב אמיר בן סירה, אחד מכותבי התוכנית, והלחינו פילוני ומוש בן ארי, שגם הפיק מוזיקלית והצטלם לקליפ יחד עם חברי להקתו. התוצאה היא "הייתי בת 30", שיר רוק אנרגטי, בו משתמשת אשכנזי בהומור העצמי המפורסם שלה ומספרת על חייה המורכבים והמתוסבכים.

רגע השיא השני הוא הופעה חיה עם השיר מול קהל אוהד אבל המום. אשכנזי, כמו נערת רוק אמיתית, עלתה על הבמה לבושה ומאופרת, וביצעה את השיר לראשונה בהופעה חיה מול חבריה הסלבז. החברות הכי טובות שלה - מיה דגן ומאיה בוסקילה, שרו והשתוללו כמו מעריצות אמיתיות. מלבדן נכחו בצילומים גם רונה קינן, מרינה מקסימיליאן בלומין, אילנה אביטל, ג'קו אייזנברג, עדי כהן, יזהר כהן, רני רהב, צדי צרפתי, גיא פינס ואשתו רותי רודנר וכמובן הסוכן בועז בן ציון.

להורדת השיר של עדי אשכנזי - לחצו על מקש ימני בעכבר ושמרו ב: save target as

 

>> עלמה זהר בשיר חדש: "ממצרים"