עדי אשכנזי חוזרת לעונה חדשה מלאה בהפתעות והרפתקאות. העונה עדי החליטה לבדוק מה זה השטויות האלה חוץ לארץ, ובפרט - לוס אנג'לס והודו.

פרק הפתיחה החגיגי יעסוק במסעה של עדי לארה"ב. אחרי שהחליטה לסגור את הבסטה ירדה עדי מהארץ ונסעה לעשות את זה בגדול באמריקה. והרי התוצאות: היא נזרקה מהבמה במועדון סטנד אפ אמריקאי, פגשה את הרווק המושלם, קנתה נשק חם, ונכנסה לעימות חזיתי עם חשפנית במועדון.

הביקור בארץ האפשרויות לא הספיק לעדי והשנה היא גם החליטה להתנתק מהחומריות ויצאה לטיול של אחרי-אחרי הצבא, כאשר היעד הנבחר הוא לא אחר מאשר הודו. היא חיפשה את עצמה במסיבת טראנס, עברה להתגורר אצל משפחה הודית, פגשה גורו, איבדה את כל הכסף שלה, נכנסה לסדנת שתיקה והחליטה לפרוש מהעולם החומרי.

מלבד מסעותיה בעולם, עדי גם מדגמנת הרבה כחול לבן. השנה היא חגגה את עצמאותה של ישראל עד הסוף כאשר השתטחה על קברו של הרצל, ניסתה להתקבל כאחת ממדליקי המשואות, יצאה בערב לכיכר העיר עם גורמים חתרניים, קפצה למוזיאון חיל האוויר, נכוותה במנגל בפארק ונפגשה עם האזרח מספר אחת לראיון חגיגי (שאגב, נגמר לא טוב).

מה עוד צפוי לנו העונה? עדי תנסה לעבור טסט, למכור את רכבה מעל המחירון, תסתבך עם ליצן, תפחיד ילדים בגן, תחבל במסיבת הפתעה, תהרוס ג'יפ בשווי רבע מיליון דולר, תלך לאיבוד בלילה במדבר, תנסה לסחוט מהרוקח תרופות ללא מרשם, תקבל המלצה חמה לכדורים פסיכיאטרים, תוציא סינגל לרדיו ואף תרים את הגג בהופעה חיה עם השיר שלה. לסיכום, יש למה לחכות.

עדי אשכנזי חוזרת. ימי שישי, החל מה - 14.5

עוד ב"מה זה השטויות האלו": לא יכולים לחכות? צפו בכל הפרקים של "מה זה השטויות האלו?" ב-mako VOD | עדיין לא חברים של עדי אשכנזי בפייסבוק? בואו להתעדכן בעמוד הרשמי של התכנית בפייסבוק | רוצים את עדי אשכנזי לסלולרי שלכם? שלל רגעים קורעים אצלכם בנייד