הכי מוזיקלי: וילה ספא

אין תמונה
וילה ספא: לא תאמינו שאתם באמצע תל אביב

איפה זה: יהודה המכבי 10, תל אביב.
מה זה: מתחם ספא בווילה בת שתי קומות, שהקימה הבעלים, ורד פרטוש, לפני כשתים-עשרה שנים.
מה בפנים:
הכניסה מרחוב סואן למקום פסטורלי בהחלט מעניקה מיד תחושת רוגע ושלווה. הלובי יפהפה ומעוצב עם שטיחים ונרות. בפינת ההמתנה שולחנות עץ קטנים בצד ספות עתיקות בצבעי בורדו וירוק, ועליהן כריות בצבעים תואמים. במקום חמישה חדרי טיפולים כאשר אחד החדרים ממוקם בקומת הכניסה ושאר החדרים ממוקמים בקומה העליונה, כל חדר מעוצב בצורה שונה, אך בכולם חדרים ריהוט עתיק, נרות ופרחים. בגינה הקטנה והנעימה יש אוהל המציע התרגעות אחרי העיסוי.
הטיפול הכי מיוחד: "עיסוי מוזיקלי" - עיסוי בשמנים, תוך תחלופה של קצב על פי המוזיקה.
בחירת הצוות:
ה"פדי-קארמה" עיסוי המשלב רפלקסולוגיה לרגליים עם עיסוי פלג הגוף העליון, כפות הרגליים טובלות בקערה ובה שמנים ארומתרפיים, בינתיים מעסים את הראש והצוואר, עוברים לפילינג ממריץ מאבקת צמחים הודית, לסיום - עיסוי רפלקסולוגי בעזרת הידיים ובעזרת כלי מיוחד העשוי מזהב, נחושת וכסף, אשר בעזרת המתכות שבו - מוביל לאיזון הגוף.
טווח מחירים:
-מ-225 עד 1500 שקלים.
רוצים גם: טלפון 03-5460608, אתר וילה ספא

מחפשים טיסה זולה? היכנסו ל-smartair

הכי אפריקאי: פלנט ספא

איפה זה: רח' יחיאלי 7 פינת שלוש 30, נווה צדק (מתחם סוזן דלל).
מה זה:
מתחם ספא בעל דגש על חומרים טבעיים. בעלי הבית, ימית וג'וליאן ווד, דאגו שירקחו עבורם סדרת מוצרים שלמה מרכיבים טבעיים בלבד ומשמנים אתרים המופקים במיוחד לספא מעלים, פירות, גזעי עץ ושורשים, זרעים ופרחים. הסדרה מבוססת על שיטות ריפוי עתיקות, במיוחד מאפריקה.
מה בפנים: המקום ספוג אווירה אפריקנית, שבאה לידי ביטוי בעיצוב הריהוט, בספרים, בצילומים, ובתכשיטים מאפריקה. את פניכם תקבל חנות המציעה כדים, פמוטים, נרות, שטיחים אפריקניים של עור פרה, מנורות, ארנקים, כלי זכוכית וכו'. כורסאות רטן, שולחנות משנות העשרים שהובאו מאפריקה, ברוח המראה הקלאסי רומנטי של סביבת חיי המתיישבים האנגלים באפריקה של שנות העשרים. בחדרי הטיפול יש נרות וסידורי פרחים עדינים. את העיסויים, לצלילי מוזיקה הודית ואפריקנית, פותח קוקטייל הבית המורכב מגויאבות, תמרהינדי, וקינמון. בתום הטיפולים מוגש משקה - תה צמחים, קוקטייל אלכוהולי או יין.
הטיפול הכי מיוחד: "טיפול פילינג לגוף": פילינג מלח ים, עיסוי בשמנים ארומתרפיים שמגיעים מאפריקה, מסיכה לניקוי רעלים. הטיפול משולב בטיפול יופי מפנק לפנים הנקרא "טיפול פנינים ויהלומים" ואחריו עיסוי באבנים חמות.
בחירת הצוות: עיסוי שבדי המשולב בטכניקות מעיסויים שונים כגון: שיאצו, טווינא, תאילנדי וכדומה
טווח מחירים: מ-225 עד 1650 שקלים לחבילה זוגית.
רוצים גם: טלפון 03-5109876, אתר פלאנט ספא

הכי באלי: ספא קסום

איפה זה: רחוב שיטרית 6 הדר יוסף.
מה זה: לפני כשנתיים הקימה שירז טל עם שותף את "ספא קסום", שמלבד טיפולי גוף מקצועיים ניתן למצוא בו גם טיפולים כמו רייקי, הילינג, קריאה בקלפי טארוט, אבחון בקריסטלים או בפרחי באך.
מה בפנים: המקום מעוצב בסגנון אוריינטלי עם פסל של בודהא, קטורת, נרות ופרחים. על הרצפה האפורה בעלת שילובי דק מעץ מונחים שטיחים אוריינטליים. בחדר מוגשים חליטות תה, עוגיות ותפוחי עץ. בחדרי הטיפולים ארבעה ערוצי מוזיקה, והבחירה היא בין מוזיקה קלאסית דווקא ולא מוזיקת ניו אייג'. במקום שלושה חדרים זוגיים (אחד עם מרפסת ואחד עם ג'קוזי.
הטיפול הכי מיוחד: עיסוי בכדורי אורז שהגיע מבאלי. העיסוי נעשה באמצעות שקי בד המכילים גרגירי אורז וצמחי מרפא, המחוממים בשמן שקדים ועובד על ערוצים אנרגטיים בגוף. מתאים למפרקים, לשחרור אזורים תפוסים, להפגת מתחים ולהחלשת מכאובי הגוף.
בחירת הצוות: טיפול ארומתרפי בשמנים אתריים המותאמים אישית למטופל אחרי תשאול ואבחון בן 15 דקות על מצבו הפיזי, רגשי ונפשי. לאחר מכן המטופל, או המטפל, בוחרים שלושה שמנים ארומתיים. בסיום מקבל המטופל הביתה בקבוקון עם השמנים שנבחרו.
טווח מחירים: מ-עד 220 ועד 520 לטיפולים בודדים ולא לחבילות.
רוצים גם: טלפון 03-6497030, אתר ספא קסום

הכי נשי: כולה

אין תמונה
ספא כולה: לא המקום לצוד גברים

איפה זה: האנגר 26, נמל תל אביב.
מה זה: הספא הוא חלק ממתחם "בית בנמל" ו"קום איל פו" בבעלות סיביל גולפיינר. הוא מיועד לנשים בלבד, וגם הוא חלק מתפיסת העולם של קום איל פו, שחושב ועושה למען האישה עצמה, רצונותיה ועינוגיה.
מה בפנים: המקום כולו בנוי על קו המים בנמל. מכל החלונות נשקף הים הכחול. העיצוב נקי, והצבע השולט הוא לבן עם נגיעות רומנטיות. בכולה אין מתקני ספא כגון, ג'קוזי וסאונה. דלפק הקבלה הארוך עשוי עץ צבוע בגוון טורקיז עדין, מהתקרה תלויים מוביילים עשויים חוט ברזל מכופף, שבו מפוסלות נשים בקווי מתאר נדיבים. הרהיטים עשויים מעץ, חדר המנוחה מעוצב כמטבחון חמים. יש כאן פינת שתייה, תה ועוגיות. במקלחות מוצרי פנים של "אקדמי פריז".
הטיפול הכי מיוחד: טיפול על בסיס טקס התה היפני המסורתי, בשילוב מגבות אושיבורי חמימות, פילינג וחמאת גוף וטכניקות עיסוי משולבות. העיסוי הוא עיסוי גוף מלא בשימוש חומרים על בסיס תה ירוק. בתום הטיפול מוגש תה ירוק בניחוח יסמין.
בחירת הצוות: "טיול בפרדס" - עיסוי פרדס טיפול ארומתי, שבדי, המשלב שמנים על בסיס הדרים וכולל מסיכת פילינג אשכוליות.
טווח מחירים: מ- 45 ל-500 שקלים, לא כולל חבילות.
רוצים גם: טלפון 03-5444462, אתר ספא כולה

הכי בריאותי: בית דרך חיים

אין תמונה
כמה פעמים בספא וגם הרגליים שלכם ייראו ככה
איפה זה: מתחם שפך הירקון, נמל תל אביב
מה זה: הספא הוא חלק מהפעילויות המתקיימות ב"בית דרך חיים" מקבוצת "שירותי בריאות כללית".
מה בפנים: המתחם משתרע על פני שתי קומות, הכוללות גם את מסעדת Bariba, חדר הרצאות, חדר כושר ואולמות סטודיו. המסדרון שעובר לאורך הקומה העליונה, שבה ממוקם הספא, פתוח לחלל הגבוה של המסעדה. המבקר יכול ליהנות מתצפית על הקיר שמנגד, שעליו מוקרנות בלופ שקופיות של נופים פסטורליים ואנשים בתנועה, או לחזות בפעילות של בר המסעדה. בכל חדר טיפולים יש נרות ריחניים ומוזיקת התרגעות.
הטיפול הכי מיוחד: סדנת עיסוי זוגית שמטרתה ללמוד טכניקות עיסוי בסיסיות לחלקי הגוף השונים ועל ההעדפות של בן הזוג. הסדנה בהנחיה אישית של מדריכה מנוסה וכוללת אירוח במסעדה ובקבוק שמן ארומטי לעיסוי ביתי מתנה.
בחירת הצוות: עיסוי באבנים חמות.
טווח מחירים:
120 -220 שקלים.
רוצים גם: טלפון: 03-6044044, אתר דרך חיים

 מחפשים טיסה זולה? היכנסו ל-smartair